Gå til innhold

Hva vil jeg med livet mitt?

Anbefalte innlegg

Gjest jeg ha rmine meninger
Skrevet

Noen har spurt meg og kanskje er jeg den som har spurt meg selv oftest. Jeg har hatt det tøft og har drevet meg videre. Da blir jeg utsatt for misunnelse og sjalusi. Jeg har gjort mye, men jeg følger meg selv hele tiden. Det er alltid 24 timer i døgnet der hvor jeg er. Jeg må dekke de timene. Jeg bruker noen av dem til å gå på do, sove, dusje, ja og spise ost på brødskivene. Hvem misunner meg det? Blir jeg misunnet den ene timen i døgnet hvor jeg gjør noe som andre betrakter som spennende, eller hvis jeg samler dem sammen..............blir jeg misunnet noen få dager i året?

Ingen vet svaret ikke jeg selv engang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...