Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jubalong70

Hvor mye bestemmer du selv. Men jeg ville kanskje lagt meg på 1-200,- eller noe slikt. Mer hvis du synes du har lyst eller råd.

Hva du skal kjøpe? Bøker, lydbøker, store fargestifter (giftfrie) og tegneark, ball, dukke, bil, duplo, klær, bøtte og spade, badeball, badebasseng (sånn lite da).

Erfaringen min er at de som har dårligst råd kjøper de dyreste gavene... det er ikke nødvendig at det er så dyrt. Ca 200 til et fadderbarn i bursdagsgave er ok, synes jeg.

En av de mest brukte lekene mine barn har hatt er gåbil i plast. Jeg mener at de ikke koster all verden. Trenger slett ikke være av de mest fancy typene (f.eks racerbil og hva som nå finnes).

Gjest fadder

Takk for forslag! Jeg er egentlig ikke så begeistret for å gi leker i gave fordi det har de så mye av fra før (og får veldig mye av), så jeg tenkte; kan f.eks sko være en idè? Hun begynner jo snart å gå, og sko og klær trenger man jo nytt av fordi de vokser.

Jeg få se hva jeg ender opp med. Takk i alle fall. :-)

Annonse

Takk for forslag! Jeg er egentlig ikke så begeistret for å gi leker i gave fordi det har de så mye av fra før (og får veldig mye av), så jeg tenkte; kan f.eks sko være en idè? Hun begynner jo snart å gå, og sko og klær trenger man jo nytt av fordi de vokser.

Jeg få se hva jeg ender opp med. Takk i alle fall. :-)

Det er veldig viktig at de første skoene er passe og "riktige". I hvert fall mener fagfolk og relativt ferske foreldre det :-)

Av den grunn er sko til såpass små barn DYRE. Bare som en advarsel...

Jeg hadde nok kjøpt en bok. Det er relativt lett å finne gode tilbud på bøker.

Tinkebøtta

Hvis du har planer om å la det bli tradisjon med å gi fadderbarnet gave til bursdagen ville jeg vurdert å samle på noe.

Feks. deler til et servise, bok-serie, bestikk (trenger ikke være sølv). Kanskje ikke så morsomt å få for en liten unge mens de er små, men de vil sette pris på det senere. Dessuten renner de fleste barneværelser over av leker og utstyr.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...