Ulrikke Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Snuppa på 18 mnd har badet i vanndammer i bhg i dag. Fikk hjem regntøy, støvler og bukse og sokker i en pose, og nå er alt i vaskemaskinen (gummistøvlene var fulle av gjørme/sand). Vi har et ekstra par, men de er litt små - så det beste hadde vært om de tørket til i morra... Vi snakket om i vinter at vi skulle kjøpe skotørker, men det ble ikke noe av (og det angrer jeg på nå - hehe). Men vi rekker av ulike årsaker ikke å skaffe det i dag... Så hva gjør jeg? Ut med såla hvis det går, avispapir og varmekabelgulvet på badet, eller? 0 Siter
Lurveline Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Avispapir og varmekabler er nok for å få dem tørket til i morgen ja. Bare husk å bytte ut avispapiret en gang før du legger deg i kveld ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Burde gå det, men jeg ville byttet papir flere ganger i løpet av kvelden. 0 Siter
morsan Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Bruk av avispapir er et gammelt speidertriks, og da anbefales særlig Finansavisen, da den er meeeget tørr... *tørr* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.