pekkaline Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Jeg har fått oppdrag å bake til en tur i morgen kveld. Koselig det og jeg har bakt. Men så kommer spørsmålet, ville dere synes det er dumt å ta med to rullekaker istedenfor den tradisjonelle skyformkaka? Bakte tre, men tenkte å beholde en til min sønns 16 års dag i morgen................... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Jeg ville syntes det var kjempekoselig med noe annet enn de vanlige kakene 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Skrevet 7. mai 2007 Jeg ville syntes det var kjempekoselig med noe annet enn de vanlige kakene Topp at du sier det. 0 Siter
rudolfine Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Jeg syns det hørtes veldig bra ut med noe annet enn standard sjokoladekake. (for det er vel det som stort sett blir servert ved slike anledninger?) Jeg tar gjerne et stykke rullekake..... 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Skrevet 7. mai 2007 Jeg syns det hørtes veldig bra ut med noe annet enn standard sjokoladekake. (for det er vel det som stort sett blir servert ved slike anledninger?) Jeg tar gjerne et stykke rullekake..... Kom å spis Takk for svar. 0 Siter
morsan Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Skyformkake? Har aldri hørt det ordet før, men antar du mener kake i langpanne? Uansett: Rullekake (med syltetøy) er veldig godt, da. :-) Og bare fint med avveklsing fra det sedvanlige. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Hva er en skyform? Har jeg gått glipp av noe spennende på kakefronten? 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Hva er en skyform? Har jeg gått glipp av noe spennende på kakefronten? Ja, her har heller ingen kommet med skyformkaker Lite kreative her vi bor kanskje? 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Skrevet 7. mai 2007 Hva er en skyform? Har jeg gått glipp av noe spennende på kakefronten? vittig, er det kanskje sørlandsk å si skyform? Ja det er langpannen 0 Siter
morsan Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 vittig, er det kanskje sørlandsk å si skyform? Ja det er langpannen *he he* Ja det er nok et dialektuttrykk, ja! :-) Men hvorfor akkurat "sky"? Har aldri sett en sky som er firkanta...;-) 0 Siter
Torv Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Bare artig det, Deilig å få noe annet enn det sedvanlige. Bestiller herved et par jeg........................... )) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 vittig, er det kanskje sørlandsk å si skyform? Ja det er langpannen Vet de virkelig ikke hva skyform er? Morsomt ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Vet de virkelig ikke hva skyform er? Morsomt ;-) Pøh. Skyform og ronsing. Hva blir det neste sier jeg bare!? ;o) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Pøh. Skyform og ronsing. Hva blir det neste sier jeg bare!? ;o) "Æ har logge i senga i heile da!" "Du har jo sodde i stolen å såft!" :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 "Æ har logge i senga i heile da!" "Du har jo sodde i stolen å såft!" :-) *Hehe* Minner meg om Snuppa da hun var 4 år og gikk i barnehagen. En dag jeg hentet henne var hun gjennomvåt selv om hun hadde regntøy på og jeg utbrøt litt oppgitt:"Du trenger ikke å _legge_ deg i søledammene da!" Hvorpå den lille rappkjeftede Snuppa svarte:"Æ lå itj, æ satt!" Førskolelæreren og jeg sto tvikroket av latter! ) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 *Hehe* Minner meg om Snuppa da hun var 4 år og gikk i barnehagen. En dag jeg hentet henne var hun gjennomvåt selv om hun hadde regntøy på og jeg utbrøt litt oppgitt:"Du trenger ikke å _legge_ deg i søledammene da!" Hvorpå den lille rappkjeftede Snuppa svarte:"Æ lå itj, æ satt!" Førskolelæreren og jeg sto tvikroket av latter! ) De kan få sagt det! Nå skal jeg lese litt Mankell :-) Natta! 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Hva er en skyform? Har jeg gått glipp av noe spennende på kakefronten? Jeg har heller aldri hørt om skyform før. 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Skrevet 7. mai 2007 *he he* Ja det er nok et dialektuttrykk, ja! :-) Men hvorfor akkurat "sky"? Har aldri sett en sky som er firkanta...;-) Kanskje det kommer av stekesjy? Aha? 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Skrevet 7. mai 2007 Vet de virkelig ikke hva skyform er? Morsomt ;-) hehe. burde kanskje si sjyform, så blir det nok klarere? 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Skrevet 7. mai 2007 Ja, her har heller ingen kommet med skyformkaker Lite kreative her vi bor kanskje? Morsomt med ord 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.