Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aha! Men det er jo noe helt annet enn en skyform! Jeg antok det var en langpanne det var snakk om i utgangspunktet, men hadde det stått en sjyform så hadde jeg nok ikke vært i tvil. :o)

Ikke sant, jeg må lære meg å skrive sjyform ;) Har i grunnen ikke snakket med folk om slike former før jeg :)

Annonse

Hehe, sjy blir nok mer rett :) Men dere sier bare langpanne dere da? Vi bruker begge her sør.

Jepp, kun langpanne her i Trondheim i alle fall, men jeg ser ikke bort fra at de i litt grisgrendte strøk kan ha egne dialektord for det. :o) Det skal jeg sannelig spørre min kjære om...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...