Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kjempetrist, spesielt når det var i forbindelse med sikkerhetsnett også. Jeg er tilhenger av sikkerhetsnett, og nå får alle de som ikke er det en grunn til å ikke ha nett.

Ja det er utrolig tragisk at en innretning som skal være der til trygghet for barnet har en slik følge.

fei1365380229

Ja det er utrolig tragisk at en innretning som skal være der til trygghet for barnet har en slik følge.

Våre barn får ikke lov å hoppe når ikke det er noen voksne hjemme. Heller ikke 14 åringen. Men det kan jo hende de gjør det uten at vi vet, det vet man jo aldri. De sier de ikke gjør det da.

Hoppet selv her om dagen og mistet balansen. Hadde jeg ikke hatt sikkerhetsnett da, så tror jeg jeg hadde skadet meg skikkelig.

fei1365380229

Forferdelig! Men hvordan er det mulig å henge seg fast i sikkerhetsnettet? Nå ser ikke vårt ut som det på bildet, men...

Ja, når jeg så bildet skjønner jeg det. Dette var ikke bra. Trampolinen var jo helt ødelagt, da hjelper det ikke med sikkerhetsnett. Vi har måttet fornye både ting til sikkerhetsnettet og den sikkerhetsmatten som ligger over fjærene. Det hjelper ikke med sikkerhet, hvis den ikke blir fulgt opp.

Ja, når jeg så bildet skjønner jeg det. Dette var ikke bra. Trampolinen var jo helt ødelagt, da hjelper det ikke med sikkerhetsnett. Vi har måttet fornye både ting til sikkerhetsnettet og den sikkerhetsmatten som ligger over fjærene. Det hjelper ikke med sikkerhet, hvis den ikke blir fulgt opp.

Vår var jo ny i fjor så den er like hel ennå, men det blir ikke aktuelt å bruke den om noen av delene går istykker nei - da må det kjøpes nye først!

En venninne av meg trenger ny sånn blå "ring" til sin og jeg er livredd når ungene er på den nå, uten den ringen (og uten nett!) er det jo ingen sak å skade seg skikkelig! Neste gang vi er der tror jeg at jeg skal nekte mine å hoppe på den om den ikke er fikset.

Annonse

Gjest AveM

Men tror du ikke nettet er blitt klippet opp for å ta ham løs?

Huff.

Jo, det er ganske sannsynlig. Jeg håper vi får svar på hva som har skjedd slik at nye ulykker kan forhindres. Vi har selv trampoline med nett, og har studert den nøye nå for å se etter evt "feller". Jeg kan ikke forstå at en slik ulykke kan skje der. Vi har også besluttet å fjerne en tauleke som er litt tvilsom.

Vår var jo ny i fjor så den er like hel ennå, men det blir ikke aktuelt å bruke den om noen av delene går istykker nei - da må det kjøpes nye først!

En venninne av meg trenger ny sånn blå "ring" til sin og jeg er livredd når ungene er på den nå, uten den ringen (og uten nett!) er det jo ingen sak å skade seg skikkelig! Neste gang vi er der tror jeg at jeg skal nekte mine å hoppe på den om den ikke er fikset.

Men får man kjøpt bare den blå ringen, altså?

Vår blå ring er helt utslitt, og må skiftes.

fei1365380229

Ja den blå ringen kjøpte vi ny i fjor. Koster 400 kroner på Skeidar, si det til venninnen din.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...