colombia75 Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Heisan! I min lille venteboble grubler jeg nå på hvor mange som faktisk har distriktet bogota, vet flere av oss har ventet lenge.... Synes vel det begynner å drøye ut veldig nå.... Er såååååå lei all ventingen. Vi får krysse alt vi har å håpe på tildeling ganske snart.... Klem 0 Siter
corazon Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Hei Vi har ventet på Bogota siden august 06, slik som dere. Og telefonen er stille... 0 Siter
makjac Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Vi er i hvertfall 3 par til som har hatt dette distriktet i et år-intet nytt med noen av oss så vidt jeg vet. Har ikke så store forhåpninger om det skjer noe i nærmeste fremtid heller,dessverre. 0 Siter
KHB75 Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Hei. Vi venter og venter og venter. Nå er det bare 11 dager og så har vi hatt Bogota i 1 år. Vi er nok noen desverre som har ventet så lenge nå ja. Håper vi snart hører noe alle sammen:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.