Gå til innhold

Stieg Larsson - Menn som hater kvinner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest ninni-69

Jeg synes den var kjempespennende hele veien, jeg.

-og i motsetning til andre her, syntes jeg 2'ern var "treigere " i starten.

Beste krimbøkene jeg har lest på kjempelenge!

Den tredje er aller treigest i starten av alle 3, men fyttikatta når den tar av, hehe...

Den tredje er aller treigest i starten av alle 3, men fyttikatta når den tar av, hehe...

Den 3.? Trodde det bare var to som er gitt ut på norsk?

Og ellers enig med resten av gjengen her, jeg klarte ikke legge fra meg bøkene, og leste hele natta gjennom. Utrolig spennende.

Gjest ninni-69

Nå har ikke den tredje kommet verken på norsk eller svensk ennå... Hvor har du lest den? Hva er tittelen på den da, mener du?

Luftslottet som försvann. Svensk. Den er meget bra! Skal jeg si hva som skjedde kanskje, så du tror meg, hehe ;-)

Innmari irriterende at forfatteren er død, men det finnes visstnok et nesten ferdig manuskript til som arvingene krangler om så busta fyker!

Annonse

Luftslottet som försvann. Svensk. Den er meget bra! Skal jeg si hva som skjedde kanskje, så du tror meg, hehe ;-)

Innmari irriterende at forfatteren er død, men det finnes visstnok et nesten ferdig manuskript til som arvingene krangler om så busta fyker!

*Hehe* den heter "Lufstlottet som sprängdes" på svensk, men jeg skjønner ikke hvordan du har fått lest den all den tid den ikke er utgitt ennå.

Gjest ninni-69

*Hehe* den heter "Lufstlottet som sprängdes" på svensk, men jeg skjønner ikke hvordan du har fått lest den all den tid den ikke er utgitt ennå.

Sorry, jeg huska feil tittel *flau*

Jeg lasta den ned som lydbok fra et svært kjent svensk nettsted for ca 4 dager siden!

Gjest ninni-69

Ah! Har de alt lagt den ut i lydbokform altså? Den kommer vel i bokform om noen uker.

søk på tittelen + torrent på google, så har du den på et par timer :-)

24 timers lydopptak, bare å stappe mobilen full og høre mens man gjør alt mulig nyttig....

Tjukk? Det er den vel ikke vel?... : ) Men den er sikkert kjempetjukk hvis du synes den er tung og treg. :) Jeg kan ikke si noe positivt om boka ennå, for har ikke begynt på den. Har den og Jenta som lekte med ilden liggende på vent hjemme - gleder meg. For har bare hørt positive ting om begge bøkene. Kjenner flere som har lest begge, og de sier de er kjempespennende begge to.

Jeg har lest kap. 1 i Jenta som lekte med ilden (reklamefolder med første kap.), og den ble jeg hekta av med en gang - så gleder meg mest til den.

Tjukk? Det er den vel ikke vel?... : ) Men den er sikkert kjempetjukk hvis du synes den er tung og treg. :) Jeg kan ikke si noe positivt om boka ennå, for har ikke begynt på den. Har den og Jenta som lekte med ilden liggende på vent hjemme - gleder meg. For har bare hørt positive ting om begge bøkene. Kjenner flere som har lest begge, og de sier de er kjempespennende begge to.

Jeg har lest kap. 1 i Jenta som lekte med ilden (reklamefolder med første kap.), og den ble jeg hekta av med en gang - så gleder meg mest til den.

De er kjempegode begge to! Men Menn som hater kvinner er litt tung i begynnelsen - og jo den er tjukk! Den er på 553 sider jo! Jenta som lekte med ilden er på 622 s.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...