Gå til innhold

bursdag - barn av venner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest annlovinda

Da regner jeg med at det er til barneselskap du mener?

Og da gjør vi ikke det. Da ber vi barnehage/skole venner og andre venner i nærområdet.

I familieselskap så ber jeg stort sett to nære venninner som har barn i omtrent samme alder som min. Vi er ikke så stor familie, at det blir ikke så mange i det selskapet uansett, så da er det bare koslig. Mine venninner gjør det på samme måte.

Annonse

Frem til barna begynner på skolen inviterer jeg gjerne venners barn.

Men da bare de barna som er i samme aldersgruppe med den av våre som har bursdag, for å si det sånn :) Vi blir også invitert til mine venninners barn, men gjerne ikke alle mine 3, men den av de som er på samme alder som bursdagsbarnet.

Men når de begynner på skolen er det så mange i klassen som blir invtert istedenfor, så da sluttet nå jeg å invitere til sønnen vår. Jeg var førstemann ut med skolebarn i venninnegjengen den gangen, men de andre har gjort det samme når de også har fått skolebarn :)

Mine begynte i barnehage når de var fire år. Treårsdagen var første feiring med venners barn, men det har ikke vært hvert år. Etter skolestart har jeg kun hatt klassebursdag. Så har vi hatt to nabobursdager for to av ungene våre samtidig, men bare to ganger på fem år. Bare for gøy :)

Annonse

Gjest hos oss

Jeg er mest vant til barnebursdag og familiebursdag.

Ber ikke inn til egen tredje bursdag med venner og venners barn.

Nei, en tredje bursdag er ikke aktuelt. Men vi har noen venner som er nesten som familie, familien vår ar truffet de i alle typer sammenhenger, og vennenes barn er mer som fetter og kusine til våre barn. Disse kan godt inviteres til familieselskap.

Og er barna blitt gode venner fordi foreldrene kjenner hverandre, så kan jo disse barna inviteres (også uten sine foreldre hvis det er mest aktuelt) til vennebursdag, hvor venner fra skole/barnehage og nabomiljø kommer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...