Gå til innhold

pinlig men morsomt :)

Anbefalte innlegg

Det er gøy å lese om hva barna sier på forumet her. :)

I går var jeg å¨hentet min sønn etter gitarøvelse. Dette handler ikke om noe han sa, men noe han gjorde. Han ville kjøpe seg noe på narvesen før vi dro hjem, og jeg sa at jeg også måtte innom der. På vei inn driver han å trommer med hendene på lårene (noe som til tider irriterer meg) og jeg sa stopp!! Så vel inne på narvesen stod jeg å pratet med meg selv tydeligvis. Flauut! Jeg ser ikke min sønn før jeg kommer til døren. Der ute stod han lettere forskrekket og forstod tilsynelatende liksom ikke noe. Jeg vinket han inn og vi begynte å skratt le begge to. Den handelen var heelt pinlig fordi vi lo så fra dypet i magen. "Du sa jo stopp mamma :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/275952-pinlig-men-morsomt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette med å adlyde sin mors stopp/nei minner meg forresten litt om en historie da min ene niese var bittelita, kanskje ca 9-10 mnd. Hun krabbet rundt og plukket på "alt", og når hun tok på noe som ikke var lov, fikk hun høre "nei" fra moren sin.

Så sitter vi i familien og holder på med en spørrebok, og barnets mor leser spørsmålene. Barnet sitter på et leketeppe med noen leker. Men ikke alle spørsmålene er greie, og hver gang noen svarer feil, sier spørreren "nei".

Etter en stund blir vi oppmerksom på at på gulvet sitter barnet med DEN geipen! Uansett hvilken leke hun hadde strukket ut hendene etter, så sa jo moren hennes "nei"! ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/275952-pinlig-men-morsomt/#findComment-2229168
Del på andre sider

Dette med å adlyde sin mors stopp/nei minner meg forresten litt om en historie da min ene niese var bittelita, kanskje ca 9-10 mnd. Hun krabbet rundt og plukket på "alt", og når hun tok på noe som ikke var lov, fikk hun høre "nei" fra moren sin.

Så sitter vi i familien og holder på med en spørrebok, og barnets mor leser spørsmålene. Barnet sitter på et leketeppe med noen leker. Men ikke alle spørsmålene er greie, og hver gang noen svarer feil, sier spørreren "nei".

Etter en stund blir vi oppmerksom på at på gulvet sitter barnet med DEN geipen! Uansett hvilken leke hun hadde strukket ut hendene etter, så sa jo moren hennes "nei"! ;-)

Morsomt!! Stakkars lita da :) Ikke lett alltid med oss voksne nei.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/275952-pinlig-men-morsomt/#findComment-2229175
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...