Gå til innhold

Hva spiser dere på 17 mai?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi griller. I fjor satt vi under en stor markise med maten mens det høljet ned. Var koselig likevel :) Tidligere da ungene var mindre så holdt det lenge å kjøpe pølser vi kunne spise i en park, mens vi holdt på luftballongene, flagg, og blåseinstrumenter :)

Gjest he he ha ha hi hi

Vi griller. I fjor satt vi under en stor markise med maten mens det høljet ned. Var koselig likevel :) Tidligere da ungene var mindre så holdt det lenge å kjøpe pølser vi kunne spise i en park, mens vi holdt på luftballongene, flagg, og blåseinstrumenter :)

Jøss, hadde dere med dere luftballonger? :)

Annonse

Gjest he he ha ha hi hi

AH Det heter gassballonger, gjør det ikke? Huffame ;)

He he, hvis det er sånn med helium i som flyr til værs hvis man mister dem du mener, så ja; gassballong/heliumballong :)

Fikk meg en liten latter da. Så for meg at du og faren satt og tviholdt i digre luftballonger mens dere strevde med å holde ungene i nærheten og tørke is fra bunadene :)

Annonse

Gjest jorid

He he, hvis det er sånn med helium i som flyr til værs hvis man mister dem du mener, så ja; gassballong/heliumballong :)

Fikk meg en liten latter da. Så for meg at du og faren satt og tviholdt i digre luftballonger mens dere strevde med å holde ungene i nærheten og tørke is fra bunadene :)

Ha ha!! Ja det hadde nok vært litt av et syn :-) Måtte le selv når jeg så for meg det:-)

Jeg holder en knapp på grilling, syns det er koselig å grille med venner etter toget og leker er ferdig, men ungene vil helst spise hot dog på skoleplassen etter barnetoget, og mannen min vil ha rømmegrøt... Så hva vi ender opp med i år, aner jeg faktisk ikke :)

Vi pleier å grille. I fjor ble det grilling ute, men spiste maten inne pga. regn og kaldt vær. I år blir det kaldmat (røkelaks, kyllingsalat, parmaskinke eller noe i den duren). Ute eller inne, avhenging av været.

Ellers blir det vanlig frokost, og is, pølser og kaker etter toget.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...