Gå til innhold

Hva spiser dere på 17 mai?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lager du den fra bunn, eller kjøper du Trøndersodd på boks??

(Har motatt, blir nok tid til rapport og svar ikveld ;o)

Nevn ikke trøndersodd på boks!!! Det er helligbrøde og har overhode _ingenting_ med sodd å gjøre!!! Det er kjøttsuppe.

Sodd består av kraft med kjøttboller og kjøtt og så serveres gulrot og potet ved siden av. Lager ikke søet (kraften) og bollene selv da, de kjøpes. Men det er ikke jeg som er vertinne så jeg kommer til dekket bord! :o)

He he, hvis det er sånn med helium i som flyr til værs hvis man mister dem du mener, så ja; gassballong/heliumballong :)

Fikk meg en liten latter da. Så for meg at du og faren satt og tviholdt i digre luftballonger mens dere strevde med å holde ungene i nærheten og tørke is fra bunadene :)

*LOL*

Annonse

Gjest midia

Nevn ikke trøndersodd på boks!!! Det er helligbrøde og har overhode _ingenting_ med sodd å gjøre!!! Det er kjøttsuppe.

Sodd består av kraft med kjøttboller og kjøtt og så serveres gulrot og potet ved siden av. Lager ikke søet (kraften) og bollene selv da, de kjøpes. Men det er ikke jeg som er vertinne så jeg kommer til dekket bord! :o)

Huff og huff håper denne boksen blir forbuden snart eller får et navnebytte.

Hvorfor i huleste huttuheita heter det skvipet for trøndersodd? Det er jo ingen trøndere som vil kjennes ved denne boksen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...