Gå til innhold

Olabukse på 9 åring i morgen??

Anbefalte innlegg

Gjest Dr Grey:o)

Hadde egentlig kjøpt en ny litt pen shorts, men skulle nok helgardert og kjøpt bukse og, 17 mai været har aldri vært stabilt:o)

Har en helt ny, tøff olabukse, er det teit å ha på i morgen? Tenkte å ha en helt ny kortermet skjorte til, med lang genser under... Helt nye hvite adidas joggesko...

Er det helt teit å ha på olabukse, når den er helt ny?? Mener å huske at det var fler av gutta som hadde det ifjor.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/276098-olabukse-p%C3%A5-9-%C3%A5ring-i-morgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg synes man pynter seg på 17. mai, og olabukse er ikke pynta for meg.

Når det er sagt, har vi akkurat hoppa ut av bunadene og inn i olabuksene hele min lille familie, og det var en sann befrielse! :D

Er du sikker på at det ikke var for tidlig å gi opp bunadsprosjektet? Du vet, det er jo en som hele uka har hevdet at "har man dugnad, så har man den på 17.mai !"...

Fortsatt god 17.mai :-)

black wealch

Personlig synes jeg ikke det er fint med olabukser på 17. mai - uansett om den er ny eller gammel.

Jeg ser jo at det er endel som bruker det da, men jeg kommer nok aldri til å la mine barn gå med det på 17. mai.

Men, speider med speiderskjorte, de går jo med olabukse...

Synes da de er staselige, jeg da.

Annonse

Personlig synes jeg ikke det er fint med olabukser på 17. mai - uansett om den er ny eller gammel.

Jeg ser jo at det er endel som bruker det da, men jeg kommer nok aldri til å la mine barn gå med det på 17. mai.

Jeg er helt enig med deg, men vil føye til noe til slutt:

"men jeg kommer nok aldri til å la mine [mitt] barn gå med det på 17. mai, så lenge jeg kan bestemme det" ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...