Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jo takk takk. Detta er ikke akuratt noe artig 1 års feiring kan man si.

Vi får håpe vi hører noe snart alle sammen, for nå synes jeg vi har venta lenge nok egentlig!

Hei

Ja det kan dere jammen meg si, 1 år!! Og det har du i morra og makjac!!Jeg har spurt af om hva som har vært det lengste distriktet noen gang, og det kan de ikke svare på, men det er visstnok noen som har hatt distrikt siden høsten 2005!!!! Så da kan man bare forestille seg. Vet du, nå gidd jeg ikke mer, gidd ikke gå å vente og vente, for bare innfinne seg med at det ikke blir no barn, så kanskje man kan "leve" igjen, slik føles det hvertfall, og det hjelper på og leve litt igjen, for man har mye mans skal være glad for.......... prøver bare å muntre meg selv litt opp, men men.

Hei

Ja det kan dere jammen meg si, 1 år!! Og det har du i morra og makjac!!Jeg har spurt af om hva som har vært det lengste distriktet noen gang, og det kan de ikke svare på, men det er visstnok noen som har hatt distrikt siden høsten 2005!!!! Så da kan man bare forestille seg. Vet du, nå gidd jeg ikke mer, gidd ikke gå å vente og vente, for bare innfinne seg med at det ikke blir no barn, så kanskje man kan "leve" igjen, slik føles det hvertfall, og det hjelper på og leve litt igjen, for man har mye mans skal være glad for.......... prøver bare å muntre meg selv litt opp, men men.

Tror de som har hatt distrikt siden høsten 05 fikk fortere distrikt enn oss og har ventet like lenge som oss totalt sett.

Mattias1365380379

Tror de som har hatt distrikt siden høsten 05 fikk fortere distrikt enn oss og har ventet like lenge som oss totalt sett.

Hei!

Nå vet ikke jeg hvor lenge dere ventet før dere fikk distrikt, men så vidt jeg vet sendte iallfall 1 av familiene som har hatt distrikt siden høsten 2005 papirene sine i august 2004, så det er vel på tide at de får høre noe snart!

Håper dere også snart får gode nyheter, og at dere slipper flere "jubileer"!

Beste hilsen

Hei!

Nå vet ikke jeg hvor lenge dere ventet før dere fikk distrikt, men så vidt jeg vet sendte iallfall 1 av familiene som har hatt distrikt siden høsten 2005 papirene sine i august 2004, så det er vel på tide at de får høre noe snart!

Håper dere også snart får gode nyheter, og at dere slipper flere "jubileer"!

Beste hilsen

Hei Mattias. Det er som makjac da skriver, totalt sett har man da ventet faktisk like lenge, vel et par måneder skiller oss. Uansett så synes jeg vi som har ventet nå i fire år snart skulle være i mål. Selvom vi prøver å fokusere på livet her og nu, og ikke bare gå og vente og vente, men det er ikke alltid like lett

Annonse

Mattias1365380379

Hei Mattias. Det er som makjac da skriver, totalt sett har man da ventet faktisk like lenge, vel et par måneder skiller oss. Uansett så synes jeg vi som har ventet nå i fire år snart skulle være i mål. Selvom vi prøver å fokusere på livet her og nu, og ikke bare gå og vente og vente, men det er ikke alltid like lett

Hei Siri75!

Selvsagt håper jeg de som har ventet lengst får gode nyheter snart, det var ikke meningen å "tråkke noen på tærne" her (-:

Krysser fingre for at det kommer noen tildelinger snart, det har jo vært superstille i det siste!

Ha en fortsatt fin pinsehelg!

Hilsen

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...