luffa Skrevet 20. mai 2001 Skrevet 20. mai 2001 Hei. Jeg har en gutt på snart 6mnd. Han ammes, og får ett grøtmåltid på ettermiddagen. Bruker ca 3 strøkne spiseskjeer med grøtpulver, så det er ikke mye han får. Han virker fornøyd, men nå har folk rundt meg begynt å snakke om middagsmat og annen mat. Er det nødvendig å begynne med det? Jeg har ikke veid han i det siste, men han er i godt hold. Helsesøster har anbefalt meg at jeg skulle vente med å gi banan o.l. fordi han er plaget med eksem, slik at jeg ikke "erter" opp noe allergi. Derfor har jeg ikke gitt noe annet enn litt grøt i tillegg til ammingen. Er det greit? 0 Siter
Elisabeth Tufte, helsesøster Skrevet 21. mai 2001 Skrevet 21. mai 2001 Kjære luffa. Du har allerede fått fin veiledning av helsesøster. Det viktigste er å begynne å introdusere fast føde. Hvor fort man øker til flere måltider avhenger av barnet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.