Gå til innhold

I natt sov hun rundt! Jeg skvatt litt...

Anbefalte innlegg

Må bare dele gleden min med noen... I natt sov jenta mi på snart 8 uker fra 21.30 til 06.30. Er ikke det å sove rundt? Er det tidlig at hun gjør det eller er det helt normalt? Jeg synes ihvertfall det er fantastisk, og jeg er sååå uthvilt etter 6 timer med sammenhengende søvn!

Må si jeg var litt nervøs da jeg våknet 05.10 og det ikke var en lyd fra barnesenga! Da måtte jeg dytte litt i henne for å sjekke. Men alt var fint og 20 minutt senere lå hun ved puppen min! Hun hadde kanskje sovet enda lenger hvis jeg ikke hadde dyttet i henne.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/276230-i-natt-sov-hun-rundt-jeg-skvatt-litt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg kaller da det å sover rundt. Jeg husker fortsatt tydelig den første gang snuppa mi gjorde det. Hun hadde hatt kolikk og skreket en god del hver eneste natt. Så begynte vi med kolikkmedisin, og allerede første natten sov hun rundt. Jeg våknet i 7-tiden, og styrtet bort til henne for å se om hun var i live... Nå er hun 6,5 år...

Uansett, det er deilig med litt sammenhengende søvn!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...