Gå til innhold

Fantastiske ste-besteforeldre!

Anbefalte innlegg

Ja, det har ungene mine! Stebestemora (altså mora til kjæresten min) var akkurat innom og ungene fikk 100,- hver - de biologiske barnebarna hadde nemlig fått det til 17. mai så det var klart at da måtte mine få det også, selv om det ble litt på etterskudd! Vi traff dem ikke før eller på 17. mai nemlig. :o)

Sånn var det til jul og bursdag også, de ville gjerne kjøpe akkurat det samme til alle "barnebarna". De er så snille og herlige! :o) Det varmer virkelig et morshjerte å se dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/276243-fantastiske-ste-besteforeldre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)

Så koselig! Da mamma var gift, fikk jeg også gaver på lik linje med de biologiske barnebarna, og det varmet virkelig. Jeg følte meg som en del av familien.

Foreldrene til stemora mi var også flink slik, så jeg har alltid stortrives uansett hvilken familie jeg var hos.

Det er flott når de gjør likt med alle, og ekstra fint gjort å se på dine som sine også. Forstår godt at det varmer ja :)

Men så passer jo jeg på å skryte hemningsløst av deres sønn (altså kjæresten min!) ved enhver tenkelig anledning også da! ;o)

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...