Gjest Valnøtt Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Hei, jeg vet at jeg kan regne ut bidrag på nav.no, og det har jeg også gjort. Men jeg lurer på hva som er vanlig der ute? Er det vanlig at man retter seg etter tallene fra nav, eller pleier man å få mer eller mindre? Og hva bidrar fedrene med ved siden av bidraget? Min eks betaler 880 per måned tilsammen for to barn på seks og ni år. Da forlanger han at jeg dekker 2/3 av reiseutgiftene hans til samvær (han har tyve minutter med bil for å hente og levere barna). Dessuten forlanger han at jeg kjøper ALT de trenger, også til samvær hos ham. De får ingen leker, klær eller annet da de er til samvær. De får ikke bruke telefonen, de får ikke delta på noen aktiviteter, er aldri på kino, svømming etc. Og glemmer jeg å sende med feks regntøy så sender han dem ut i regnet uten regntøy selv om de blir syke. Mangler det votter så går de hele samværet og fryser. Han påstår at han er en utmerket far og gjør nøyaktig det samfunnet ber han om siden han betaler det nav.no sier at er riktig bidrag for barna. Han kjøper aldri frukt til dem, og gir dem ikke lommepenger. Det hender at de får en is. Skal han ha dem til jul, forlanger han at jeg sender med akebrett, snowboard, skøyter, ski osv osv uten at det betyr at det blir brukt. Nå har jeg sagt fra at jeg ikke kommer til å sende med mer enn to skift, resten får han skaffe selv, inklusive sykler, fiskesaker, osv osv. Jeg synes nemlig at det får jammen være grenser. For ordens skyld, tjener han ca 300.000 i året, jeg tjener endel mer, ca 470.000, men jeg har to mill i gjeld fordi jeg prøver å beholde huset barna har vokst opp i og er dermed ikke akkurat rik selvom inntekten min er høyere enn hans. Jeg synes han er en håpløs dust, men det kan jo hende jeg synes det fordi jeg er sur og at han faktisk gjør det han skal. Hva synes dere, er jeg sur og misfornøyd uten grunn eller burde han gjøre langt mer for ungene sine? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/276324-hvor-mye-f%C3%A5r-dere-i-bidrag-er-jeg-sutrete/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Jeg får 530 kr i bidrag for minstemann. Av det går det 200 kr i mnd til reisepenger til faren to ganger i mnd. Skolepengene 1050 i mnd betaler jeg + at jeg betaler for sportsutstyr, telefon og klær hjemme hos meg. Jeg sender ikke med klær til faren for de får jeg i såfall ikke igjen. Presanger og slikt fra farens familie beholder han Men han har minstemann hver gang det er ferie og holder ham med klær da og stiller også opp når jeg er på sykehus og lign. Mens jeg har ham gjerne i 3 mnd i ett når faren har ferie Etter bidragskalkulatoren skulle jeg fått ca 3000 kr men jeg har snakket med bidragsfogden og hun sier at jeg ikke bør søke om mer bidrag da jeg kan risikere å miste det jeg har. Dessuten orker jeg ikke krangle med ham mer. Vi har en forholdvis bra tone nå og jeg håper det fortsetter. Vi har forresten ganske lik inntekt, han har ca 200 kr mer i mnd enn meg og vi skatter i klasse to begge to. Han er gift og har ikke flere barn. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/276324-hvor-mye-f%C3%A5r-dere-i-bidrag-er-jeg-sutrete/#findComment-2231148 Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Bidraget er sikkert greit nok. Det er jo Nav som har fastsatt det, men jeg synes personlig at han er en dust som oppfører seg slik. Det ender jo med at han ødelegger forholdet mellom seg og ungene når han ikke sttiller opp for dem på noe vis. (Men den dagen det skjer er det kanskje din skyld i hans øynde, for da har du sikkert påvirket dem til å ikke "like" ham?) Det er greit at han gjør sin plikt ved å ha dem som avtalt og betale det han er pålagt ut fra samværsmengde, men han er jo faren deres og burde kunne stille opp litt innimellom. Det høres ut på meg som om han prøver å straffe deg, men til syvende og sist er det nok seg selv han straffer... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/276324-hvor-mye-f%C3%A5r-dere-i-bidrag-er-jeg-sutrete/#findComment-2231149 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvinne 46 Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Eg får 4600,- for fem barn. Far har barna i snitt 10 døgn i mnd. (med ferier). Eg held alt frå kle til utstyr. Hadde lønn på 150 000,- i fjor (attføring). Han ca. 340 000,- Blei litt krise i vår då eg mista attføringa, og inga jobb var å oppdrive (distriktsnorge) Kjæresten blei redninga :-/ 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/276324-hvor-mye-f%C3%A5r-dere-i-bidrag-er-jeg-sutrete/#findComment-2231154 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Bidraget er sikkert greit nok. Det er jo Nav som har fastsatt det, men jeg synes personlig at han er en dust som oppfører seg slik. Det ender jo med at han ødelegger forholdet mellom seg og ungene når han ikke sttiller opp for dem på noe vis. (Men den dagen det skjer er det kanskje din skyld i hans øynde, for da har du sikkert påvirket dem til å ikke "like" ham?) Det er greit at han gjør sin plikt ved å ha dem som avtalt og betale det han er pålagt ut fra samværsmengde, men han er jo faren deres og burde kunne stille opp litt innimellom. Det høres ut på meg som om han prøver å straffe deg, men til syvende og sist er det nok seg selv han straffer... Jo, han mener at det meste er min skyld, siden det var jeg som ville skilles. Ny kjæreste fikk jeg også etterhvert, så da skal jeg straffes grundig ser det ut til. Han er utrolig i forhold til meg, kommer med trusler om alt mulig og oppfører seg helt håpløst hele veien. Men alt det prøver jeg å se forbi, slik at jeg kan prøve å se den jobben han gjør som pappa noenlunde utenom det faktum at jeg synes han som person er lite verdig av seg. Men noen ganger synes jeg det går for langt. Som når han i dag sa at han ikke gadd å ta med ungene på svømming neste gang, for nå kan man snart bade ute isteden. (Det er halvannen måned til første gang han har anledning til å ta de med ut og bade) Eller når han lot de stå ute og fryse til de gråt i vinterferien fordi jeg bare hadde sendt med cherroxstøvler. Det var plussgrader da de dro og jeg glemte geox'ene. Han gadd ikke varsle meg heller slik at jeg kunne få ordnet med det, og han nektet ungene å bruke telefonen slik at de kunne be meg fikse ullsokker eller riktige sko. Hvilket jeg ville gjort på sekundet. Jeg er bare sååååå lei den fyren at jeg en gang imellom må stoppe opp og spørre om jeg misliker ham såpass fordi jeg er smålig og vanskelig selv, eller om det jeg ser virkelig er så håpløst som jeg synes det virker. Takk for svar :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/276324-hvor-mye-f%C3%A5r-dere-i-bidrag-er-jeg-sutrete/#findComment-2231156 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Eg får 4600,- for fem barn. Far har barna i snitt 10 døgn i mnd. (med ferier). Eg held alt frå kle til utstyr. Hadde lønn på 150 000,- i fjor (attføring). Han ca. 340 000,- Blei litt krise i vår då eg mista attføringa, og inga jobb var å oppdrive (distriktsnorge) Kjæresten blei redninga :-/ Det hørtes ikke lett ut. Jeg innser at jeg er heldig som tross alt kan gi ungene alt de trenger og ikke har verre problemer enn at det irriterer meg stort at faren ikke bidrar med noe. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/276324-hvor-mye-f%C3%A5r-dere-i-bidrag-er-jeg-sutrete/#findComment-2231157 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvinne 46 Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Jeg får 530 kr i bidrag for minstemann. Av det går det 200 kr i mnd til reisepenger til faren to ganger i mnd. Skolepengene 1050 i mnd betaler jeg + at jeg betaler for sportsutstyr, telefon og klær hjemme hos meg. Jeg sender ikke med klær til faren for de får jeg i såfall ikke igjen. Presanger og slikt fra farens familie beholder han Men han har minstemann hver gang det er ferie og holder ham med klær da og stiller også opp når jeg er på sykehus og lign. Mens jeg har ham gjerne i 3 mnd i ett når faren har ferie Etter bidragskalkulatoren skulle jeg fått ca 3000 kr men jeg har snakket med bidragsfogden og hun sier at jeg ikke bør søke om mer bidrag da jeg kan risikere å miste det jeg har. Dessuten orker jeg ikke krangle med ham mer. Vi har en forholdvis bra tone nå og jeg håper det fortsetter. Vi har forresten ganske lik inntekt, han har ca 200 kr mer i mnd enn meg og vi skatter i klasse to begge to. Han er gift og har ikke flere barn. Av og til er det tomt for klær hos meg, for alle har hamna hos far. Tar meg ei runde i huset hans av og til og sanker sammen :-) Går bedre når kjæresten hans er der, for då ligg alle kleda fint i komoder :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/276324-hvor-mye-f%C3%A5r-dere-i-bidrag-er-jeg-sutrete/#findComment-2231163 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvinne 46 Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Jo, han mener at det meste er min skyld, siden det var jeg som ville skilles. Ny kjæreste fikk jeg også etterhvert, så da skal jeg straffes grundig ser det ut til. Han er utrolig i forhold til meg, kommer med trusler om alt mulig og oppfører seg helt håpløst hele veien. Men alt det prøver jeg å se forbi, slik at jeg kan prøve å se den jobben han gjør som pappa noenlunde utenom det faktum at jeg synes han som person er lite verdig av seg. Men noen ganger synes jeg det går for langt. Som når han i dag sa at han ikke gadd å ta med ungene på svømming neste gang, for nå kan man snart bade ute isteden. (Det er halvannen måned til første gang han har anledning til å ta de med ut og bade) Eller når han lot de stå ute og fryse til de gråt i vinterferien fordi jeg bare hadde sendt med cherroxstøvler. Det var plussgrader da de dro og jeg glemte geox'ene. Han gadd ikke varsle meg heller slik at jeg kunne få ordnet med det, og han nektet ungene å bruke telefonen slik at de kunne be meg fikse ullsokker eller riktige sko. Hvilket jeg ville gjort på sekundet. Jeg er bare sååååå lei den fyren at jeg en gang imellom må stoppe opp og spørre om jeg misliker ham såpass fordi jeg er smålig og vanskelig selv, eller om det jeg ser virkelig er så håpløst som jeg synes det virker. Takk for svar :-) Virker som han skal hevne seg på deg. Så dumt han let det gå utover barna. Tenk kor mykje kjekkare det hadde vore for alle om man kunne vere raus i staden. Min eks. brukte sei; "kjæresten din kan betale" :-/ Barna mine er så takknemleg for det dei får av min kjære, for han gir utan å kreve noko tilbake. I motsetning til faren som skal ha tilbake i form av tenester. Gidd ikkje ergre meg lenger. (men følelsane dukker opp inni mellom :-)) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/276324-hvor-mye-f%C3%A5r-dere-i-bidrag-er-jeg-sutrete/#findComment-2231168 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lonelyP Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Det å være far handler vel om litt mer enn å betale akkurat de kronene som det står på nav.no at han skal betale. Og det håper jeg da virkelig at han forstår. Hvis det du beskriver faktisk er virkeligheten synes jeg mannen bør skjerpe seg noe alvorlig. Men dessverre er det vel slik at mange alenemødre har det med å se kun det negative med en eks-mann som de må forholde seg til pga. felles barn. Vær ærlig med deg selv, er det slik det er? Hvis ikke synes jeg du har rett til å sette han på plass, for det virker som han velger letteste utvei, han vet at du ikke vil la barna dine gå for lut og kaldt vann selv når de er hos han. Bare ikke la dette gå utover barna fremover da. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/276324-hvor-mye-f%C3%A5r-dere-i-bidrag-er-jeg-sutrete/#findComment-2231183 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Han er en dust! Tror ikke at ungene gidder å dra til faren sin, når de er store nok til å skjønne hva han egentlig gjør mot dem. Ekkel drittsekk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/276324-hvor-mye-f%C3%A5r-dere-i-bidrag-er-jeg-sutrete/#findComment-2231184 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Det å være far handler vel om litt mer enn å betale akkurat de kronene som det står på nav.no at han skal betale. Og det håper jeg da virkelig at han forstår. Hvis det du beskriver faktisk er virkeligheten synes jeg mannen bør skjerpe seg noe alvorlig. Men dessverre er det vel slik at mange alenemødre har det med å se kun det negative med en eks-mann som de må forholde seg til pga. felles barn. Vær ærlig med deg selv, er det slik det er? Hvis ikke synes jeg du har rett til å sette han på plass, for det virker som han velger letteste utvei, han vet at du ikke vil la barna dine gå for lut og kaldt vann selv når de er hos han. Bare ikke la dette gå utover barna fremover da. Jo, det som står her er fakta. Det er mye som ikke står her, og som er betydelig tyngre kost, men jeg har ikke tatt det med fordi det handler om relasjonen mellom ham og meg og ikke om barna. Jeg prøver å forsikre meg jevnlig om at jeg ser rett og ikke leter etter feil hos han fordi jeg er så sliten og lei av ham, men jeg evner faktisk ikke å få øye på en eneste bra ting han gjør for barna sine. Bortsett fra at han ikke slår dem. Han er sur og bitter og tverr og han og jeg har ingen dialog what so ever unntatt det som formidles gjennom familievernkontoret. Slipper jeg ham innpå meg på noen måte, så gjør han alt han kan for å tvinge det dårlige humøret sitt på meg, og jeg orker ikke sitte og krangle opp igjen gamle konflikter mer, så jeg har kuttet tråden. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/276324-hvor-mye-f%C3%A5r-dere-i-bidrag-er-jeg-sutrete/#findComment-2231203 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vanskelig å skille Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Jo, han mener at det meste er min skyld, siden det var jeg som ville skilles. Ny kjæreste fikk jeg også etterhvert, så da skal jeg straffes grundig ser det ut til. Han er utrolig i forhold til meg, kommer med trusler om alt mulig og oppfører seg helt håpløst hele veien. Men alt det prøver jeg å se forbi, slik at jeg kan prøve å se den jobben han gjør som pappa noenlunde utenom det faktum at jeg synes han som person er lite verdig av seg. Men noen ganger synes jeg det går for langt. Som når han i dag sa at han ikke gadd å ta med ungene på svømming neste gang, for nå kan man snart bade ute isteden. (Det er halvannen måned til første gang han har anledning til å ta de med ut og bade) Eller når han lot de stå ute og fryse til de gråt i vinterferien fordi jeg bare hadde sendt med cherroxstøvler. Det var plussgrader da de dro og jeg glemte geox'ene. Han gadd ikke varsle meg heller slik at jeg kunne få ordnet med det, og han nektet ungene å bruke telefonen slik at de kunne be meg fikse ullsokker eller riktige sko. Hvilket jeg ville gjort på sekundet. Jeg er bare sååååå lei den fyren at jeg en gang imellom må stoppe opp og spørre om jeg misliker ham såpass fordi jeg er smålig og vanskelig selv, eller om det jeg ser virkelig er så håpløst som jeg synes det virker. Takk for svar :-) Når man er sliten og lei av noen kan det være vanskelig å se ting objektivt. Hvordan kan du f.eks. med sikkerhet vite alt om hvordan barna har det hos far? Du er jo ikke tilstede og kan observere. Du skrev forresten i hovedinnlegget at de aldri var på svømming med far, nå sier du at han har sagt han ikke vil dra på svømming mer før sommeren. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/276324-hvor-mye-f%C3%A5r-dere-i-bidrag-er-jeg-sutrete/#findComment-2231228 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Det du beskriver virker jo ganske så smålig for å si det mildt. Har man ansvaret for hvilke som helst barn er det et minstemål å sørge for at de har de klærne de trenger hvem som enn hadde ansvar for å sende det med dem. Virker som han forsøker å hevne seg på deg gjennom ungene. Ville i hvert fall utstyrt dem med mobiltelefon så de kan ringe deg neste gang de står ute å fryser. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/276324-hvor-mye-f%C3%A5r-dere-i-bidrag-er-jeg-sutrete/#findComment-2231234 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Av og til er det tomt for klær hos meg, for alle har hamna hos far. Tar meg ei runde i huset hans av og til og sanker sammen :-) Går bedre når kjæresten hans er der, for då ligg alle kleda fint i komoder :-) Sånn var det hos meg før, men nå bor vi 12 mil fra hverandre så det kan jeg ikke gjøre. Enda verre da vi bodde 250 mil fra hverandre. Da han bodde rett oppi gata var det greit nok ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/276324-hvor-mye-f%C3%A5r-dere-i-bidrag-er-jeg-sutrete/#findComment-2231246 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Jeg får 530 kr i bidrag for minstemann. Av det går det 200 kr i mnd til reisepenger til faren to ganger i mnd. Skolepengene 1050 i mnd betaler jeg + at jeg betaler for sportsutstyr, telefon og klær hjemme hos meg. Jeg sender ikke med klær til faren for de får jeg i såfall ikke igjen. Presanger og slikt fra farens familie beholder han Men han har minstemann hver gang det er ferie og holder ham med klær da og stiller også opp når jeg er på sykehus og lign. Mens jeg har ham gjerne i 3 mnd i ett når faren har ferie Etter bidragskalkulatoren skulle jeg fått ca 3000 kr men jeg har snakket med bidragsfogden og hun sier at jeg ikke bør søke om mer bidrag da jeg kan risikere å miste det jeg har. Dessuten orker jeg ikke krangle med ham mer. Vi har en forholdvis bra tone nå og jeg håper det fortsetter. Vi har forresten ganske lik inntekt, han har ca 200 kr mer i mnd enn meg og vi skatter i klasse to begge to. Han er gift og har ikke flere barn. Dersom bidragskalkulatoren viser det bør det jo stemme. Merkelig svar du har fått der hos bidragsfogden synes jeg. Det kan jo nesten ikke være mulig å få mindre enn det du har i dag tenker jeg. Jeg hadde søkt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/276324-hvor-mye-f%C3%A5r-dere-i-bidrag-er-jeg-sutrete/#findComment-2231252 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Bidraget fra Nav er en vits. Du finner artikler på nettet som forteller at det ikke er regnet ut fra å skulle dekke sportsutstyr en gang. I tillegg kan du jo vise han at han får et stort fradrag for de dagene han har barna. Jeg regner sterkt med at det da er ment at dette skal gå til dekning utgifter hos han. Være seg klær eller annet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/276324-hvor-mye-f%C3%A5r-dere-i-bidrag-er-jeg-sutrete/#findComment-2231255 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Bidraget som er regnet ut hos Nav er vel greit nok. Jeg reagerer mye mer på holdningen hans overfor ungene. At han har problemer med deg er nå greit nok, men det er da ikke ungenes skyld... Lot sambo lese innlegget ditt, han er samværspappa til tre. Han syntes holdningen til din eks var hårreisende. Stakkars unger som har en pappa som ikke klarer å skille mellom at han synes du er en dust (unnskyld altså, men det gjenspeiles jo i holdningen og oppførselen hans), og at ungene hans fortsatt trenger ham minst like mye som pappa... Jeg er altså stemor til tre. Vi har klær her til alle ungene når vi har dem her (mellom 30 og 40%). Noe har vi (les: jeg) kjøpt, andre ting har vi arvet, eller moren til ungene har levert det til oss (hun arver også av mange). Vi har egne sykler til ungene, og litt rompeakebrett, badminton osv så klart. Gutta kjører motorcross når de er her, det bekoster vi både sykler og utstyr til. Mor holder alpinutstyr (det er stort sett hos henne de driver med det) og yttertøy og sko ellers. Hun betaler også fotballtrening, dansing og taekwondo, mens vi betaler gitartimer. Det er ikke sirkus døgnet rundt når ungene er her, men vi tar dem selvfølgelig med på kino, badeland osv innimellom. De får penger hvis de skal noe spesielt, og bursdagspresanger hvis de skal i bursdag. Mor har også spurt oss om vi kan betale noe innimellom hvis hun har hatt problemer med å få det til akkurat da - og det har vi gjort hvis vi har mulighet. Avtalen mellom sambo og henne er at hun har "hovedansvaret" for ting og tang til ungene siden hun ikke vil gå med på en 50-50 deling. Hun var enig i det, så det var ingen stor greie her. Men som sagt, vi bidrar da absolutt vi også. Har utallige ganger flydd ut og handlet både det ene og det andre fordi mor er bortreist og ungene ikke har med nøkkel hjem dit, og vi trenger det NÅ... Nei, denne mannen burde innse at det bare er ungene det går utover. Men det ser ikke ut som han skjønner det foreløpig. Forhåpentligvis får han en vekker når ungene selv sier at de ikke finner seg i det! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/276324-hvor-mye-f%C3%A5r-dere-i-bidrag-er-jeg-sutrete/#findComment-2231261 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Dersom bidragskalkulatoren viser det bør det jo stemme. Merkelig svar du har fått der hos bidragsfogden synes jeg. Det kan jo nesten ikke være mulig å få mindre enn det du har i dag tenker jeg. Jeg hadde søkt. Jeg er redd det blir bråk og vet ikke om jeg risikerer det. Hvem skal ha minstemann da neste gang jeg skal på sykehuset? Siste gangen måtte jeg få legen til å ringe og få ham til å hente ungen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/276324-hvor-mye-f%C3%A5r-dere-i-bidrag-er-jeg-sutrete/#findComment-2231265 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Uten at jeg har greie på bidrag: Denne fyren høres ut som en skikkelig wanker totalt uten fokus på barnas beste. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/276324-hvor-mye-f%C3%A5r-dere-i-bidrag-er-jeg-sutrete/#findComment-2231304 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Når man er sliten og lei av noen kan det være vanskelig å se ting objektivt. Hvordan kan du f.eks. med sikkerhet vite alt om hvordan barna har det hos far? Du er jo ikke tilstede og kan observere. Du skrev forresten i hovedinnlegget at de aldri var på svømming med far, nå sier du at han har sagt han ikke vil dra på svømming mer før sommeren. Jeg ordla meg litt uklart. Han har aldri hatt de med på svømming. Nå spurte de om han kunne ta dem med, for minsten var syk på lørdag så jeg fikk ikke dratt med dem sånn jeg pleier. Da spurte de faren sin om han kunne ta de med for første gang på noe som helst og fikk tvert nei. For ordens skyld koster det totalt sytti kroner på svømminga... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/276324-hvor-mye-f%C3%A5r-dere-i-bidrag-er-jeg-sutrete/#findComment-2231697 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.