Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei dere.

I fjor i juli var jeg på contryfestival og dansa swing noe som nesten er det artigste jeg vet, MEN så var jeg så uheldig å vri kneet og i fallet knakk jeg en bit av kneskåla.

For å gjøre en laaaaang historie kort er kneet ødelagt, og det viser seg at brusken min ikke er blitt som den skal.

Jeg har under tiden vært aktiv sykemeldt, og den siste tiden har jeg jobba i 50% stilling og vært hos fysikalsk behandling de dagene jeg ikke har vært på jobb.

Siden det nærmer seg ett år siden jeg først ble sykemeldt må jeg nå vurdere hva jeg gjør.

Jobben min er fysisk krevende, så jeg vurdere å sette meg på skolebenken igjen for å omskolere meg.

Da kommer spørsmålet mitt: vil dette ha betydning for adopsjonsprosessen og de reglene de har i Colombia? INGENTING skal nemmelig få ødelegge det

Håper noen kan svare meg....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/276336-yrkesretta-attf%C3%B8ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

soc1365380848

Håper noen som har vært i tilsvarende situasjon som deg kan svare på dette.

Men uansett er det jo slik at uansett hvilket svar du får fra noen på DOL er det myndighetene i Norge og i adopsjonslandet som har det siste og avgjørende ordet.

Mener man selv at man er i stand til å ta seg av et adoptert barn, så er det bare å stå på. Den som intet våger intet vinner.

Når man har levert fra seg papirene kan man bare håpe på det beste, mens man frykter det verste. Man får være optimist, med en tilstrekkelig dose med realisme eller pessimisme, slik at man ikke blir slått i bakken av et eventuelt avslag.Slik tror jeg det er for de fleste.

Det at du omskolerer deg og får en ny jobb du kan fungere godt i, viser at du heller gjør situasjonen om til noe postivit istedet for å si at jaja, nå er jeg ufør i 50 prosent og kan aldri mer jobbe fullt.

Det eneste rådet jeg kan gi er å ringe adopsjonsforum og spørre dem, for de vet og kan ganske så mye:)

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...