Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Snuppa er forkjøla, hoster skikkelig, er litt slapp og ørlite varm nå på morran så vi holder oss hjemme i dag.

Selvfølgelig er hun buden i bursdag i ettermiddag! Egentlig er jeg av den oppfatningen at er man syk, så er man syk, men jeg vurderer å la henne gå i bursdagen om formen er bedre i ettermiddag. Hva hadde du gjort?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/276391-forkj%C3%B8la-g%C3%A5-i-bursdag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som snuppa di og jeg lider av det samme ;)

Jeg er også egentlig av den oppfatningen at hvis man ikke er på skolen, så er man hjemme om ettermiddagen også! Men jeg hadde nok sett an ørlite, altså det kommer litt an på hvem hun skal i bursdag til (om det "bare" er en i klassen, eller om det er en ganske nær venn).

For å si det sånn: hvis jeg hadde sendt henne i bursdag etter å ha vært hjemme fra skolen, så skulle jeg vært 100% sikker på at hun skulle på skolen dagen etter, i det minste! Men jeg er nok litt gammeldags på det området...

Jeg er stort sett gammeldags og streng med at man er for syk til fritidsaktiviteter og moro hvis man er borte fra skolen.

Jeg hadde nok droppet bursdagen hvis hun er hjemme idag. Men jeg opplever sjelden at de blir bedre av sånt om kvelden, tvert imot er formen gjerne dårligere i timene før sengetid (i hvert fall er de mer slitsomme for omgivelsene).

På den annen side holder jeg dem heller ikke hjemme fra skolen hvis de bare er litt småforkjøla Men jeg påstår absolutt ikke at du heller gjør det, altså.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...