Gå til innhold

Vogn utenfor kafè?

Anbefalte innlegg

Gjest girasol

Nei jeg hadde ikke gjort det. Ville tatt med vogna inn, og hatt den ved bordet vårt. Det skal ikke mer enn et lite sekund til der du ser bort at noe kan skje... hva når du skal bestille? Hva hvis det kommer masse folk inn som blokkerer utgangen i det neon skubber til vogna ute? Ja, hva hvis sier nå jeg...

Men det er nå min mening. :)

Fortsetter under...

Som flere har svart - kommer an på hvor kaféen er og hvordan det ser ut der vogna skulle stå. Her ute på "bondelandet" har jeg satt fra meg vogn på en kaféveranda, der det ikke var muligheter for hverken bil- eller vindkastuhell - men jeg derimot har slept den med med inn på kiosken der jeg bare skulle inn i et minutt, pga. "skummel" parkeringsplass på utsiden.

Nei, jeg setter aldri fra meg vognen utenfor kafèer eller butikker. Kommer jeg ikke inn med vogn der jeg skal, så lar jeg være å gå dit akkurat da.

Hjemme sover hun ute på dagtid, da enten på terrassen på baksiden eller forsiden av huset, alt etter hvor sola ikke er.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...