Gå til innhold

Hun blir så fort ferdig!


Ariane

Anbefalte innlegg

Min datter på 4,5 mnd brukte har begynt å gjøre unna måltidene (jeg fullammer) på null komma niks! Det vil si: Tidligere kunne hun die i kanskje 15 minutter før hun ga seg, men nå holder hun på kanskje 5 minutt bare, så spytter hun ut brystet og er mett.

Jeg undrer meg selvsagt om hvorvidt hun kan få i seg nok mat når hun blir så fort ferdig. Eller stemmer det at babyene rett og slett utvikler en mer effektiv diemetode etter som de blir eldre???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann

Jeg kan ikke svare deg på spørsmålet, men vil bare si at jeg har der på akkurat samme måte ( han er 4 mnd). Og han virker jo glad og fornøyd, og legger godt på seg. Så da tar jeg det med ro, og regner med at det er slik det er......men jeg var litt bekymret til å begynne med.

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisabeth Tufte, helsesøster

Kjære Ariane. Du har antagelig mye melk, flott utdrivnigsrefleks og et barn som suger meget effektivt. Mange vill nok gjerne hatt det som dere. Så lenge vektøkningen er fin kan du bare nyte at dt fungerer så fint for dere med ammingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...