Gå til innhold

Fått full barnehageplass høst07 men ønsker red.

Anbefalte innlegg

Gjest har fått full bhg, men ønsker ha 60 %

Vi har fått full barnehageplass til snuppa på da snart to år, men angrer nå på at vi søkte full plass istedet for delt plass ift. økonomi og ønsker å ha henne mer hjemme. Går det ann å redusere plassen? Hvordan tror dere barnehagen vil reagere når vi ombestemmer oss slik? (vil fortsatt ha plass, men helst bare 60 %).

Går det greit å endre?

Fortsetter under...

Det er bare å ringe barnehagen og spørre. :o) Men dere må nok i så fall redusere den med antall dager i uka, det finnes vel knapt barnehager som godtar kortere dager, de vil jo gjerne fylle opp alle plassene de også.

Gjest ring og spør

Det er bare å ringe barnehagen og spørre. :o) Men dere må nok i så fall redusere den med antall dager i uka, det finnes vel knapt barnehager som godtar kortere dager, de vil jo gjerne fylle opp alle plassene de også.

Ring barnehagen og hør om mulighetene til en redusert plass. Det er jo stort sett avhengig av at de har en annen søker til den tiden dere ikke bruker, ellers får de et økonomisk problem.

Det er jo bare økonomien som tilsier at du må få en redusert plass, det er ingen som nekter deg å bruke en full plass i litt kortere tid, så lenge du leverer og henter innenfor tider som passer greit mht måltider/søvn/tur, og gir beskjed når dere ikke skal komme en dag. Nå som det er makspris, er det jo ikke _så_ dyrt, så forskjellen på en litt redusert plass og en fullplass er ikke _så_stor (selv om alle monner drar, det har jeg stor forståelse for).

Ring barnehagen og hør om mulighetene til en redusert plass. Det er jo stort sett avhengig av at de har en annen søker til den tiden dere ikke bruker, ellers får de et økonomisk problem.

Det er jo bare økonomien som tilsier at du må få en redusert plass, det er ingen som nekter deg å bruke en full plass i litt kortere tid, så lenge du leverer og henter innenfor tider som passer greit mht måltider/søvn/tur, og gir beskjed når dere ikke skal komme en dag. Nå som det er makspris, er det jo ikke _så_ dyrt, så forskjellen på en litt redusert plass og en fullplass er ikke _så_stor (selv om alle monner drar, det har jeg stor forståelse for).

Hvis du legger svaret ditt rett under trådstarters så får vedkommende det opp på "svar til meg", jeg har heldigvis ikke behov for barnehageplasser lenger. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...