Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Elextra

ca. 500 g torskefilet,

salt, pepper, 1ts oregano,

1 dl revet parmesan,

3 ss fiskebulong

Stek fiskefiletene i margarin/olje på middels varme. Strø oregano og ost over filetene og drypp over olivenolje. Hell fiskebuljong ved siden av. Legg på lokk og la fisken trekke på svak varme noen minutter.

Jeg pleier ofte å droppe buljongen fordi jeg synes fisken blir litt slapp da. Da lar du den bare steke noen minutter til etter å strødd på ost og oregano.

Det er godt med pasta til.

Takk! Bruker du torskefilet med eller uten skinn? Synes det kan være vanskelig å steke den uten skinn, uten at filetene faller helt fra hverandre.

Blir det ikke litt tørt med pasta til - uten saus? Eller drypper du kanskje bare litt olivenolje over pastaen?

Takk! Bruker du torskefilet med eller uten skinn? Synes det kan være vanskelig å steke den uten skinn, uten at filetene faller helt fra hverandre.

Blir det ikke litt tørt med pasta til - uten saus? Eller drypper du kanskje bare litt olivenolje over pastaen?

Jeg bruker fileter uten skinn. Pleier å bruke de frosne "Torsk gourmet" (tines først, da). Det går også med rødspettefilet, men jeg liker torsk bedre.

Jeg synes ikke det er tørt, du kan jo dryppe litt olivenolje over pastaen. Vi har som regel salat til også, da har man jo ofte en dressing til den, det er også ok til pastaen.

Gjest Elextra

Jeg bruker fileter uten skinn. Pleier å bruke de frosne "Torsk gourmet" (tines først, da). Det går også med rødspettefilet, men jeg liker torsk bedre.

Jeg synes ikke det er tørt, du kan jo dryppe litt olivenolje over pastaen. Vi har som regel salat til også, da har man jo ofte en dressing til den, det er også ok til pastaen.

Ok, takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...