Gå til innhold

Ja, hun er jo enebarn........

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

19

• laban

9

• Sofline

6

• Mrs. Wallace

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Mom33

" så jeg svarer som regel at vi plutselig skjønte hva som måtte til for å lage barn - og da gjorde vi det ofte..."

LOL!!! Herlig svar!

"Når folk begynner å hinte om at ungen har for mye leker, så burde du finne et standardsvar som setter folk litt på plass - f.eks.: "Huff ja, vi burde kanskje lage en gaveordning, der vi bare gir henne gaver til hver andre bursdag?" "

Notert! :-) Selv om vårt enebarn absolutt ikke utmerker seg i forhold til mange venenr med søsken. Folk har mye penger og vilje til å bruke dem! ;-)

"Jeg hadde ikke giddi å la slike fordomsfull småjævler få uttrykke seg så negativt uten å få motbør."

Bra!

"Men nå er jo jeg litt av ei heks også, da. :-)"

Isåfall en kul heks! :-)

Tusen takk - kul heks er jo bedre enn bare heks. He-he.

Seriøst: Jeg misliker å måtte forsvare egne valg - eller ting som ikke engang er et valg, men et resultat av omstendigheter eller hva som helst. Synes folk burde bruke høyre hjernehalvdel en gang i blant også...

:-)

Tusen takk - kul heks er jo bedre enn bare heks. He-he.

Seriøst: Jeg misliker å måtte forsvare egne valg - eller ting som ikke engang er et valg, men et resultat av omstendigheter eller hva som helst. Synes folk burde bruke høyre hjernehalvdel en gang i blant også...

Enig i det.

jeg husker en kommentar jeg leste her inne når det gjaldt slike teite kommentarer der man sammenligner "ditt" svangerskap med eget eller andres. Tipset fra noen var å si "Ja, men så har jo jeg krøller, da" eller noe annet totalt usaklig. *he he*

Gjest Mom33

Enig i det.

jeg husker en kommentar jeg leste her inne når det gjaldt slike teite kommentarer der man sammenligner "ditt" svangerskap med eget eller andres. Tipset fra noen var å si "Ja, men så har jo jeg krøller, da" eller noe annet totalt usaklig. *he he*

Herlig! Men hva skal man gjøre, da, når noen ikke bruker mer enn 1/3 av hjernen? Som regel husker man jo ikke på slike gode svar før det er for sent, men etter hvert - som spørsmålet gjentas ofte - så går det bedre.

Kanskje man burde hatt et oppslagsverk på mobilen...?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...