Gå til innhold

vaksine for 2.klasse

Anbefalte innlegg

Ja, jeg vet det, men jeg mener likevel at det sto i skrivet vi fikk fra helsesøster at det var en kombivaksine. Hmmm, må undersøke dette nærmere tror jeg :)

Fortsetter under...

Ja, jeg vet det, men jeg mener likevel at det sto i skrivet vi fikk fra helsesøster at det var en kombivaksine. Hmmm, må undersøke dette nærmere tror jeg :)

Hvis du ser grundig på tabellene linken går til, ser du at det er et skille ved barn f. 1997, ref. dialogen mellom meg og "redd vaksiner". Antakelig har min sønn fått "den gamle", selv om han er født i 1999. På dine kanter kan de ha innført den nyeste ordningen.

Hvis du ser grundig på tabellene linken går til, ser du at det er et skille ved barn f. 1997, ref. dialogen mellom meg og "redd vaksiner". Antakelig har min sønn fått "den gamle", selv om han er født i 1999. På dine kanter kan de ha innført den nyeste ordningen.

Ah, der kan altså forklaringen ligge. Takk :)

Annonse

Min fikk bare en øm arm rundt stikkstedet i et par dager. Forøvrig gjorde det veldig mye på hans mestringsfølelse. Han hadde grudd seg veldig (barna på skolen lagde jo _de_ skrekkhistoriene rundt dette) og da han oppdaget at dette ikke var ille i det hele tatt, var han en meget stolt gutt :0)

Gjest redd vaksiner

Det var det jeg antok. Tusen takk!

Har du kommet til noen konklusjon når det gjelder vaksinasjon av barnet ditt?

Vi tok vaksinen i går ettermiddag. Og barnet har fått en øm arm rundt stikket. Så jeg håper at det ikke blir noe mer.

Jeg er alltid redd for bivirkningene. Det er så ille hvis ungene får kramper eller mye feber osv.

Men samtidig så er jo denne sprøyta viktig å ta da vi reiser til østen av og til. Og der finnes jo både difteri og polio enda. Og stivkrampevaksine må man jo ta uansett når man er alle steder slik som barn ofte er.

Vi tok vaksinen i går ettermiddag. Og barnet har fått en øm arm rundt stikket. Så jeg håper at det ikke blir noe mer.

Jeg er alltid redd for bivirkningene. Det er så ille hvis ungene får kramper eller mye feber osv.

Men samtidig så er jo denne sprøyta viktig å ta da vi reiser til østen av og til. Og der finnes jo både difteri og polio enda. Og stivkrampevaksine må man jo ta uansett når man er alle steder slik som barn ofte er.

Bare følg med, og gi beskjed til helsesøster om det blir noen kraftigere reaksjon :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...