Gå til innhold

Bruk av tampong i svømmebasseng

Anbefalte innlegg

Gjest droppe badingen?

I pinsa skal vi på en lenge planlagt hotellferie. Har lovet treåringen at vi skal bade i svømmebassenget på hotellet. Men selvfølgelig så kom mensen på tirsdag... Er det noen som vet om man kan bruke tampong i bassenget, eller er det uhygenisk? Jeg har jo helt sikkert ikke noe særlig til blødning så langt ut i mensen, men jeg føler meg usikker på om jeg skal bade likevel... Men guttungen kommer til å bli veldig lei seg om jeg ikke kan bade sammen med han... Hva hadde du gjort?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/276752-bruk-av-tampong-i-sv%C3%B8mmebasseng/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnnaMolina

Jeg tror det går greit om det er langt ut i mensen....men....jeg var en ivrig svømmer en tid og brukte tampong fordi jeg ikke hadde lyst til å hoppe over.... jeg hadde hvitt hånkle. Da jeg kom opp så jeg at dette ikke holdt! Det randt lyserosa bekker nedover beina. DET var ikke gøy!!!!!

Kanskje er det egentlig uhygenisk, men jeg vet om mange jenter som gjør det.

Gjest droppe badingen?

Jeg tror det går greit om det er langt ut i mensen....men....jeg var en ivrig svømmer en tid og brukte tampong fordi jeg ikke hadde lyst til å hoppe over.... jeg hadde hvitt hånkle. Da jeg kom opp så jeg at dette ikke holdt! Det randt lyserosa bekker nedover beina. DET var ikke gøy!!!!!

Kanskje er det egentlig uhygenisk, men jeg vet om mange jenter som gjør det.

Huff, det høres lite gøy ut med lyserosa bekker nedover beina!!! Men hvis jeg bader skal jeg iallefall ikke ta med hvitt håndkle. Tusen takk for tipset!

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...