Gå til innhold

Misbruk av allerede velbrukte nick


Poetica

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Poetica

    9

  • Amiga

    8

  • Zirine

    6

  • kie

    4

Mest aktive i denne tråden

Hadde ikke du reservert det nicket Poetica da?

Jo selvsagt har jeg gjort det! For flere år siden!!

Det er vel en som beundrer meg nesegrust da vel...kan ikke si at beundringen er gjensidig, slikt er det bare tapere som driver med.

Fyttibøtta så frekt! Mitt vanlige gode morgenhumør forsvant som dugg for solen. Har du sett på Livssyn?

:o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poetica!

Jo selvsagt har jeg gjort det! For flere år siden!!

Det er vel en som beundrer meg nesegrust da vel...kan ikke si at beundringen er gjensidig, slikt er det bare tapere som driver med.

Fyttibøtta så frekt! Mitt vanlige gode morgenhumør forsvant som dugg for solen. Har du sett på Livssyn?

:o(

Men hvem som helst kan sette på et utropstegn slik det er gjort i innlegget du refererte til, bare se her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvem som helst kan sette på et utropstegn slik det er gjort i innlegget du refererte til, bare se her!

Ja, duster flest vil nok kunne gjøre det, vi andre holder oss for god til denslags!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo selvsagt har jeg gjort det! For flere år siden!!

Det er vel en som beundrer meg nesegrust da vel...kan ikke si at beundringen er gjensidig, slikt er det bare tapere som driver med.

Fyttibøtta så frekt! Mitt vanlige gode morgenhumør forsvant som dugg for solen. Har du sett på Livssyn?

:o(

ah... med utropstegn. Så glupt, men dog veldig, veldig, veldig slemt.

Jeg hadde definitivt trodd det var deg, hvis du ikke hadde gjort oss oppmerksomme på det. Hvis vi imidlertid ser litt stort på det (noe som selvfølgelig kan være en utfordring i seg selv så tidlig på morgenen) så KAN det jo hende at vedkommende rett og slett ikke er klar over .... osv

Men det må jo han/hun rette på da, fortere enn svint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvem som helst kan sette på et utropstegn slik det er gjort i innlegget du refererte til, bare se her!

og hvorfor i all verden skulle du ønske å gjøre ?

Her inne kan vi bare identifisere oss gjennom nick - og slik kan vi holde rede på hvem folk er, hvilke innlegg de har skrevet og vi vet hva folk står for. Du roter det til for oss ved å ta et nick som så lett kan forveksles.

Gjør du det med vilje eller er du bare en generett morrajævel. I såfall GÅ BORT - du skakke kødde med oss om morran *grr*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvem som helst kan sette på et utropstegn slik det er gjort i innlegget du refererte til, bare se her!

Hei Poetica,

Da kan du vel registrere "Poetica!" i tillegg til "Poetica"?

Så kan vi henrette den falske "Poetica!" i bakgården med et nakkeskudd senere! :-)

(Death is too good for him/her!)

*morgenklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Poetica,

Da kan du vel registrere "Poetica!" i tillegg til "Poetica"?

Så kan vi henrette den falske "Poetica!" i bakgården med et nakkeskudd senere! :-)

(Death is too good for him/her!)

*morgenklem*

Nei, det lar seg ikke gjøre, fordi utropstegnet ikke godtas i nick.

Sier som Zirine, ikke kødd med meg på morran, da er lunta kort!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det lar seg ikke gjøre, fordi utropstegnet ikke godtas i nick.

Sier som Zirine, ikke kødd med meg på morran, da er lunta kort!

*klem*

Da er den eneste løsningen å ta kontakt med noen av presteskapet i Iran for å få avsagt en ordentlig straff!

(Alternativt be teknisk webmaster om å fikse på dette, som du har gjort!)

Forleden så jeg noen ble dømt til 472 års fengsel, ETTERFULGT av pisking, og så utvisning fra landet! (Bemerk rekkefølge!)

(Vidar Kleppe har tydeligvis hentet inspirasjon her!)

Kanskje denne straffen kunne være et utgangspunkt?

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Poetica,

Da kan du vel registrere "Poetica!" i tillegg til "Poetica"?

Så kan vi henrette den falske "Poetica!" i bakgården med et nakkeskudd senere! :-)

(Death is too good for him/her!)

*morgenklem*

*ler*

Du og disse nakkeskuddene i bakgården :-)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er den eneste løsningen å ta kontakt med noen av presteskapet i Iran for å få avsagt en ordentlig straff!

(Alternativt be teknisk webmaster om å fikse på dette, som du har gjort!)

Forleden så jeg noen ble dømt til 472 års fengsel, ETTERFULGT av pisking, og så utvisning fra landet! (Bemerk rekkefølge!)

(Vidar Kleppe har tydeligvis hentet inspirasjon her!)

Kanskje denne straffen kunne være et utgangspunkt?

*klem*

min vrede i dag, jeg er så sinna at jeg ikke har fått tatt morgentoalettet enda, så nå skulle dusten vært her, så skulle jeg ha pusta på'n!! Den ånden her går ikke bare, den slår!

:o>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OliviaDepasse

min vrede i dag, jeg er så sinna at jeg ikke har fått tatt morgentoalettet enda, så nå skulle dusten vært her, så skulle jeg ha pusta på'n!! Den ånden her går ikke bare, den slår!

:o>

Jeg er nesten sikker på at det er en mann med mørkeblå flosshatt. At vedkommende fremstår som en vaskeekte fjøsnisse, er en annen sak.

God morgen Poetica :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest livredd for å tråkke noen på tærne

Alle vi som ikke er så "fastgrodde" her på dette forumet, kjenner jo ikke til alle dere med reserverte nick. Derfor kan det vel hande i blandt at når en vil skrive et innlegg hoster en opp et nick som er "opptatt". Herregud ikke ta sånn på vei for det da...Eller er dere redd for at alle "nettvennene" deres skal tro at dere har sagt noe dere ikke har sagt...? Who cares???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter den. Noen har tatt mitt nick også! *surmuler*

Får vel sende en *klem* til deg også da! Og jeg som bare skulle skjekke mail........*S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel sende en *klem* til deg også da! Og jeg som bare skulle skjekke mail........*S*

Takk, Amiga! *returklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jajaja

og hvorfor i all verden skulle du ønske å gjøre ?

Her inne kan vi bare identifisere oss gjennom nick - og slik kan vi holde rede på hvem folk er, hvilke innlegg de har skrevet og vi vet hva folk står for. Du roter det til for oss ved å ta et nick som så lett kan forveksles.

Gjør du det med vilje eller er du bare en generett morrajævel. I såfall GÅ BORT - du skakke kødde med oss om morran *grr*

Hva er vitsen med å kunne kjenne dere igjen her inne?? Vite hva dere står for?? Dette forumet er jo til for å kunne få svar på ting en lurer på, og da er det vel bare de svarene du får der og da som teller. Spiller ingen rolle for meg hva den som svarer har for slags meninger om alle andre temaer vel?

Dessuten er det vel ikke så mye annerledes her enn "in real life" vel, mange deler jo samme navn der, ser da ut til at det fungerer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OliviaDepasse

Får vel sende en *klem* til deg også da! Og jeg som bare skulle skjekke mail........*S*

Meg da ??

Sender deg uansett en lang og oppriktig klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...