Gå til innhold

Misbruk av allerede velbrukte nick


Poetica

Anbefalte innlegg

Det hadde ikke vært meg imot å bli "folk" igjen. Jeg har lest/hørt at sex skal være bra for å få fortgang i sakene, så mistermannen blir sexmisbrukt på det groveste her. Men det virker ikke som om småen vil ut! *hmpf*

Jeg har nesespray med oxitocin!!!

*geiper frekt og glemmer at det bare er kort tid til jeg er fødeklar*

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Poetica

    9

  • Amiga

    8

  • Zirine

    6

  • kie

    4

Mest aktive i denne tråden

Det hadde ikke vært meg imot å bli "folk" igjen. Jeg har lest/hørt at sex skal være bra for å få fortgang i sakene, så mistermannen blir sexmisbrukt på det groveste her. Men det virker ikke som om småen vil ut! *hmpf*

Pøh! Det der at sex skal hjelpe for å få fødselen i gang, er nok noe mannfolka har funnet på for å sikre seg litt sex midt i tørka! Først gidder vi ikke ha sex når vi er gravide og plaget med ditt og datt, og så gidder vi jammen ikke ha sex midt i bleieskift, amming, nattevåk og ny babyforelskelse heller.

Sann mine ord, det er en gimmick fra noen menn dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh! Det der at sex skal hjelpe for å få fødselen i gang, er nok noe mannfolka har funnet på for å sikre seg litt sex midt i tørka! Først gidder vi ikke ha sex når vi er gravide og plaget med ditt og datt, og så gidder vi jammen ikke ha sex midt i bleieskift, amming, nattevåk og ny babyforelskelse heller.

Sann mine ord, det er en gimmick fra noen menn dette her.

*ler*

Men ikke si noe til mannen min, for her er det visst MIN gimmick ;o)

Nå må jeg bare finne på et overbevisende argument for å få litt action i tiden før fødselen.

*humrer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Test

Det er jo greitt at du tester gamle tråder *S* Men hva med en nye vi skal lage om 14 dager på meldinger (Grip)? Har du en strategi? Eller har du bare Andor i tankene? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest OliviaDepasse

Skal vi spørre han?

Gjør det du isåfall, men pr mail. Heller forresten ikke. Hvorfor skal jeg besttandig skjule meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg grøssen her. Det er ikke meg som tester. La oss håpe det er Webmaster.

Har sendt mail til webmaster!, få deg forumianermail og et trygt passord! Jeg for min del liker ikke å svare deg på den mailen du har nå for den er ikke trygg! Har rette vedkommende alle passordene kan de sjekke fra hvilken som helst pc! *klem* håper det går bra! :-0 Uff nå leser han vel dette også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OliviaDepasse

Gjør det du isåfall, men pr mail. Heller forresten ikke. Hvorfor skal jeg besttandig skjule meg.

Skriveleif grunnet magepine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det du isåfall, men pr mail. Heller forresten ikke. Hvorfor skal jeg besttandig skjule meg.

Mail er sendt, hvorfor skjule seg? Er redselen over trenger du ikke skjule deg, da kan du be han dra til helvete, men når redselen gror fast liksom er det ikke så lett! Er han ute av huset og du er trygg på gata tenger du ikke skjule deg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriveleif grunnet magepine.

Begynnende magesår sånn som meg?? :-( Håper jeg klarer den gode kaffen du sendte! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OliviaDepasse

Mail er sendt, hvorfor skjule seg? Er redselen over trenger du ikke skjule deg, da kan du be han dra til helvete, men når redselen gror fast liksom er det ikke så lett! Er han ute av huset og du er trygg på gata tenger du ikke skjule deg....

Jeg vil ikke prate om det på åpent eller andre steder. Det er bare for jævlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil ikke prate om det på åpent eller andre steder. Det er bare for jævlig.

Send bare mail du, forstår så alt for godt! *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...