Gå til innhold

Tacos i bursdag - hvor mye tilbehør?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

13

• annegunn

5

• mariaflyfly

4

• Lotte :o)

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Shira :o)

Mine elsker paprika! De kan spise det som epler om de får lov. :o) Det finnes også en type søtere paprika, de ser ut som svære chili, men det står søt paprika på pakken og de er kjempegode!

Søt paprika hadde kanskje jeg også likt, må prøve det en gang.

Jeg oppfordrer guttungen til og prøve nye ting, men må innrømme at jeg synder på det området selv.

Annonse

mariaflyfly

Jentungen foretrekker lefser, og fyller rmed kjøtt, ost, rømme, salsa, mais, paprika, agurk, salat og gjerne svarte oliven.

Svarte oliven? Jaja, jeg er glad så lenge de ikke er grønne. Og fyllt med ekkel fetaost og alskens motbydeligheter.

*spyfornemmelser*

Lenge sida, forresten? Alt vel? og hva er vinplanene for helga? Hehe ;)

Ungene her er nå 11, 7 og 6 (og 1), og de spiser både lefser og skjell, og fyller med kjøtt, mais, ost, paprika, agurk, kesam og salsa/tacosaus (mild sådan). Det hender de tar litt rå løk også.

De er ikke så glad i vanlig grønn salat av en eller annen grunn, men det er også det eneste...

Takk for det - jeg håper det vil bli OK! :-)

Servering av pølser kan jo være veldig stressende, så kanslkje det blir en lettelse med tacos der de forsyner seg selv?

Dette blir nok en knall bursdag. Og så er det nok stas med litt mer "voksen" mat i den alderen :0)))

Gjest Mom33

Våre tupper på 6 og snart 5 spiser lefser med slike "potetgull"-lignende greier ved siden av. Hjelp, jeg husker da ikke hva det heter????!!! Men slike poser man finner der man kjøper resten av det man trenger, liksom.

De spiser videre salat, mais, litt rå løk, agurk, paprika, mild tacosaus og ost. OST. Vi bruker sjelden kjøttdeig, vi da, her går det i kyllingfilèt. Deres kjøtt har vi uansett ikke krydder på.

Forresten, ketchup er også et must.

At pølser er ut er det ingen tvil om, her er ønskene rosa pannekaker eller Sodd for 5-årsdagen om et par uker. Eller koteletter. Eller kjøttkaker. Eller taco. Eller hva som helst, bare ikke pølser - som JEG har mest lyst til å servere, da. Ja-ja.

Våre tupper på 6 og snart 5 spiser lefser med slike "potetgull"-lignende greier ved siden av. Hjelp, jeg husker da ikke hva det heter????!!! Men slike poser man finner der man kjøper resten av det man trenger, liksom.

De spiser videre salat, mais, litt rå løk, agurk, paprika, mild tacosaus og ost. OST. Vi bruker sjelden kjøttdeig, vi da, her går det i kyllingfilèt. Deres kjøtt har vi uansett ikke krydder på.

At pølser er ut er det ingen tvil om, her er ønskene rosa pannekaker eller Sodd for 5-årsdagen om et par uker. Eller koteletter. Eller kjøttkaker. Eller taco. Eller hva som helst, bare ikke pølser - som JEG har mest lyst til å servere, da. Ja-ja.

Er det tortilla du mener?

Svarte oliven? Jaja, jeg er glad så lenge de ikke er grønne. Og fyllt med ekkel fetaost og alskens motbydeligheter.

*spyfornemmelser*

Lenge sida, forresten? Alt vel? og hva er vinplanene for helga? Hehe ;)

Grønne er best! :-)

Unntatt når de er fylt med ansjos! *usj&usj*

Annonse

Dette blir nok en knall bursdag. Og så er det nok stas med litt mer "voksen" mat i den alderen :0)))

Ja, tror nok det. Mindre barn vil kanskje synes det er rart at man har "avvikende meny" fra det som er standard, men når de blir eldre setter de jo gjerne pris på forandringer i noe større grad, om enn ikke i alt *he he*

Rosa pannekaker...! *brekke meg langsomt*

Gjest Mom33

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1180120731' post='3617399]

Rosa pannekaker...! *brekke meg langsomt*

Det går veldig bra hvis man har blikket stivt festet i veggen bak den som sitter tvers overfor en.

Det samme gjelder blå og grønne også...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...