Torv Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Hjelp - skal på kurvfest i kveld (med barn) og hadde helt glemt dette. Har ikke tid til å lage noe avanserte ting. Noen forslag til hva jeg kan ta med? PS..det er ikke mulig å grille dessverre........ 0 Siter
jubalong70 Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Ta med en salat. Salat, agurk, ferdig stekt kyllingkjøtt, ostebiter, cherrytomat, gulrotbiter, snackspaprika og rødløk. En god oljedressing hører med. Så har du med rundstykker som du kjøper halvstekte - kanskje til og med hvitløksrundstykker? Kanskje du kan dele opp 1-2 meloner å ta med. 1 vannmelon og en honningmelon kanskje? Nå har nektarinene begynt å komme, og de passer også godt sammen med melon som en slags salat. Ta med en pakke kjeks - og husk rikelig med drikke til alle mann. 0 Siter
Mirabell Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Uttrykket kurvfest har jeg aldri hørt før, er det piknik? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Kjøp spekemat og frukt, og litt godt brød. Det er sånt som alle liker, og mer lettvint er det vanskelig å få det. 0 Siter
tiliti Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 fruktspyd med jordbær, kiwi, honningmelon og bamsemums (dessert) 0 Siter
Torv Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Skrevet 25. mai 2007 Hva er kurvfest? Kurvfest er at en gjeng samles og tar med seg mat og setter på et felles bord, slik at alle kan forsyne seg av hverandres mat.(nærmest et koldtbord) Personlig bruker jeg å lage mat til 1-2 mer enn hva vi kommer av antall. 0 Siter
Torv Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Skrevet 25. mai 2007 Uttrykket kurvfest har jeg aldri hørt før, er det piknik? Kurvfest er at en gjeng samles og tar med seg mat og setter på et felles bord, slik at alle kan forsyne seg av hverandres mat.(nærmest et koldtbord) Personlig bruker jeg å lage mat til 1-2 mer enn hva vi kommer av antall. 0 Siter
Sofline Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Kurvfest er at en gjeng samles og tar med seg mat og setter på et felles bord, slik at alle kan forsyne seg av hverandres mat.(nærmest et koldtbord) Personlig bruker jeg å lage mat til 1-2 mer enn hva vi kommer av antall. Takk for svar! :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Potetsalat Kyllingsalat Tomatsuppe (hvis det er mulig å holde den varm) Fruktsalat til dessert 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.