Gå til innhold

Minstemor 3 år idag:)

Anbefalte innlegg

Gjest togli

Rart å tenke på at minstemor alt har fylt tre år!!

Dagen idag har hun gledet seg til leeeenge!! Stor var gleden når hun pakka opp sin flunkende nye sparkesykkel (med tre hjul) idag tidlig. Den har hun sikla på lenge :)

I Barnehagen fikk hun oransje krone med glitter og glansbilder. Det rare er at hun så så stor ut på vei ut fra barnehagen idag. Sekk på ryggen, krone på hodet og sparkende rundt på sparkesykkel. Den lille go'jenta mi:)

Hun fikk brev i postkassa idag. Det var penger fra bestemor. Jeg sa hun kunne få kjøpe akkurat det hun ville for pengene! "Jippiii!! Da skal jeg kjøpe klær!!" kom det fra snuppa... Mon tro om hun har arvet sin mors og sine søstres glede over nye klær;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/276945-minstemor-3-%C3%A5r-idag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mom33

Gratulerer til "litj-tuppa" - og mor!

Tiden flyr så forferdelig fort... Minstemor her blir 5 om få dager, det er vanskelig å tro! Samtidig er det på en måte veldig godt også, de blir mer selvstendig og selvhjulpne - men vemodet over å vite at man aldri mer skal... osv. Ja-ja, vi lever jo med det. :-)

Ha en fin feiring videre!

Gjest prust

Gratlerer med minstemor!!!! Jeg synes denne alderen er utrlig fascinerende! Mi jente (som er 2 mnd eldre enn di), har så mye fantasi, og leker på en sånn utrolig spennende måte- la ikke mrke til at de to andre lekte slik!

Det var stort for mi jente å bli 3 år. I flere måneder hadde v snakket om at når hun ble tre år, skulle hun slutte med sutt. Og hun sluttet på dagen!

Hun veklser mellom å ville være stor (begynne på skolen, som toresøster) og være liten baby.... Men det er stort å være tre år altså! Og hun KAN jo så mye!!!!

Gjest prust

Gratlerer med minstemor!!!! Jeg synes denne alderen er utrlig fascinerende! Mi jente (som er 2 mnd eldre enn di), har så mye fantasi, og leker på en sånn utrolig spennende måte- la ikke mrke til at de to andre lekte slik!

Det var stort for mi jente å bli 3 år. I flere måneder hadde v snakket om at når hun ble tre år, skulle hun slutte med sutt. Og hun sluttet på dagen!

Hun veklser mellom å ville være stor (begynne på skolen, som toresøster) og være liten baby.... Men det er stort å være tre år altså! Og hun KAN jo så mye!!!!

Det var da fryktelig mange skrivefeil i innlegget mitt!

Ja, ja... jeg skylder å to store gladd med rødvin + et hode som er stuptrøtt!

Annonse

Gjest togli

Gratulerer med dagen som var! Det er stort å bli 6 år. Man går liksom fra å være småbarn til å bli barn synes jeg.

Snufst, det er nesten så jeg gruer meg til minstemann blir så stor...

Du mener 3, ikke sant? ;)

Enig i at de plutselig blir så store når de når det magiske tretallet. Både hærlig og litt vemodig....

Gjest togli

Jeg tror hun synes det får være grenser for hvor stor man skal være, for nå ligger hun ved beina mine og leker baby (babygråter og da-da-de-de'er) ;)

Gjest togli

Gratulerer til "litj-tuppa" - og mor!

Tiden flyr så forferdelig fort... Minstemor her blir 5 om få dager, det er vanskelig å tro! Samtidig er det på en måte veldig godt også, de blir mer selvstendig og selvhjulpne - men vemodet over å vite at man aldri mer skal... osv. Ja-ja, vi lever jo med det. :-)

Ha en fin feiring videre!

Ja, følelsen er både-og. Vemodig og hærlig på samme tid;)

Annonse

Åh :-) Grattis!

Lillevill ble ett år i går, gitt. Me hun skjønte ikke poenget med pakker engang, så storesøster mått hjelpe til...

00:01? Så i dag var i går, og ikke i dag? Det fikk jeg faktisk ikke med meg, da jeg satt møkklei i seccoen for et år siden, og du tippet torsdag :P

Gjest togli

00:01? Så i dag var i går, og ikke i dag? Det fikk jeg faktisk ikke med meg, da jeg satt møkklei i seccoen for et år siden, og du tippet torsdag :P

Åh Gud, der oppdaga jeg fadesen;) *graver i hukommelsen*

Klokka mi går visst noen minutter for seint, for jeg trodde virkelig jeg la ut tråden på riktig dag ;)

Grattis med dagen:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...