mjosa Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Hei! Kan du sende en mail til meg, det gj noe med Fana. Adr min ser du på Colombia-lista , tildeling 2006 og "elan" Hilsen elan og 0 Siter
Piamisa Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Hei Elan! Beklager at jeg ikke har svart før, men jeg har vært bortreist i pinsen. Har du linken til Colombialisten? Må man være medlem for å gå inn der? Jeg er ikke medlem der og hvis jeg må være medlem, hvem kontaker jeg da? Mvh 0 Siter
mjosa Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Skrevet 29. mai 2007 Hei Elan! Beklager at jeg ikke har svart før, men jeg har vært bortreist i pinsen. Har du linken til Colombialisten? Må man være medlem for å gå inn der? Jeg er ikke medlem der og hvis jeg må være medlem, hvem kontaker jeg da? Mvh Hei igjen! Jeg mener Colombia-listen som kommer på mail to ganger i mnd. Men jeg har også sendt dere en mail på adr deres inne på Friends of FANA siden, har dere fått den?? Dette gj et Fana-treff som skal være i Sverige. 0 Siter
mjosa Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Skrevet 29. mai 2007 Hei igjen! Jeg mener Colombia-listen som kommer på mail to ganger i mnd. Men jeg har også sendt dere en mail på adr deres inne på Friends of FANA siden, har dere fått den?? Dette gj et Fana-treff som skal være i Sverige. Hei igjen! Inne på Fana-sidene finner du meg med tildelingsdato 08.07.2002!!!!!! 0 Siter
Piamisa Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Hei igjen! Inne på Fana-sidene finner du meg med tildelingsdato 08.07.2002!!!!!! Nå fant jeg fram :-). Sender deg en mail i kveld. Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.