Gå til innhold

Trille til snart 1. åring.

Anbefalte innlegg

fuji1365380447

Simo sportsvogna holder jo ennå en stund, men jeg regner med at den blir stående i barnehagen som seng.

Vi ønsker oss en tre-hjuling trille som er bra og lett. Må helst kunne legges helt ned, og vare til ungen er ca tre år.

Hvilken vil du anbefale?

Funderer på å kjøpe Quinny Speedi.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/277171-trille-til-snart-1-%C3%A5ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

fuji1365380447

Speedi har jeg skjønt hverken kan kalles fugl eller fisk. Den har visst hverken full liggestilling eller oppreist sittestilling.

Jeg er særdeles nøye på det, og fant at Teutonia S3 oppfylte de fleste av mine ufravikelige krav.

Sukk, det er virkelig ikke lett å sette seg inn i alle kriteriene for vogner, når man ikke vet hva som er viktig.

Hvilke kriterirer la du til grunn?

Sukk, det er virkelig ikke lett å sette seg inn i alle kriteriene for vogner, når man ikke vet hva som er viktig.

Hvilke kriterirer la du til grunn?

Sittedelen eller håndtaket må kunne snus, iallefall til min gutt som bare var halvåret.

Fotbrettet MÅ kunne reguleres.

Det skal være rett sittestilling og bortimot full liggestilling.

Vi har en One Tree Hill, eller Mountain Buggy Urban Jungle -og den er bare helt fantastisk og suveren!!!

Vi har brukt den til minsten fra han var 8 mnd.

Ryggen kan legges nesten helt flatt, vogna er utrolig god å trille og den er kjempelett. Tror den veier 10 kg inkl. hjulene.

Eneste ulempen så langt (når er minsten snart 20 mnd) er at ungen sitter fremovervendt. Jeg synes det er koselig å kunne se barnet når jeg triller - men, men man kan visst ikke få alt her i verden :)

Planen vår var at vi skulle bruke MB-vogna mens vi var på ferie, og så bruke Simo'n når vi kom hjem, men jeg klarte ikke å gå tilbake til Simo'n etter å ha vent meg til MB-vogna. Nå er jeg en svoren Simo-tilhenger altså, men denne trilla er så utrolig mye lettere å trille at det ikke går an å sammenligne dem :)

Herved er min sterkeste anbefaling oversendt :)

Annonse

Vi har en One Tree Hill, eller Mountain Buggy Urban Jungle -og den er bare helt fantastisk og suveren!!!

Vi har brukt den til minsten fra han var 8 mnd.

Ryggen kan legges nesten helt flatt, vogna er utrolig god å trille og den er kjempelett. Tror den veier 10 kg inkl. hjulene.

Eneste ulempen så langt (når er minsten snart 20 mnd) er at ungen sitter fremovervendt. Jeg synes det er koselig å kunne se barnet når jeg triller - men, men man kan visst ikke få alt her i verden :)

Planen vår var at vi skulle bruke MB-vogna mens vi var på ferie, og så bruke Simo'n når vi kom hjem, men jeg klarte ikke å gå tilbake til Simo'n etter å ha vent meg til MB-vogna. Nå er jeg en svoren Simo-tilhenger altså, men denne trilla er så utrolig mye lettere å trille at det ikke går an å sammenligne dem :)

Herved er min sterkeste anbefaling oversendt :)

Jeg ser to digre ulemper med den vogna. Den kan ikke snus, og det som virkelig er ille for meg er at den ikke har regulerbart fotbrett.

Jeg syns faktisk dette til sammen er såpass ille at jeg aldri ville brukt en slik til småen.

Jeg ser to digre ulemper med den vogna. Den kan ikke snus, og det som virkelig er ille for meg er at den ikke har regulerbart fotbrett.

Jeg syns faktisk dette til sammen er såpass ille at jeg aldri ville brukt en slik til småen.

Jeg var spent på det med fotbrettet jeg også, men ser overhodet ikke på det som noe problem. Minsten har sittet behagelig og sovet godt i den siden han var 8 mnd - nå er han 20 mnd.

Pfff.... Du har for sterke meninger....

• 2 uker senere...
fuji1365380447

Speedi har jeg skjønt hverken kan kalles fugl eller fisk. Den har visst hverken full liggestilling eller oppreist sittestilling.

Jeg er særdeles nøye på det, og fant at Teutonia S3 oppfylte de fleste av mine ufravikelige krav.

Takk for tips.

Nå har jeg vært å kjøpt meg en fin "ny" brukt Teutonia S3. Er veldig fornøyd!

I dag har vi vært ute i sola på den første trilleturen, og er spesielt fornøyd med funksjonen at det går ann å åpne kalsjen.

Jeg var spent på det med fotbrettet jeg også, men ser overhodet ikke på det som noe problem. Minsten har sittet behagelig og sovet godt i den siden han var 8 mnd - nå er han 20 mnd.

Jeg er ikke overbevist. Jeg er faktisk så langt fra å være overbevist at jeg ikke ville brukt en oth som fast vogn om jeg fikk den gratis.

Såpass sterke meninger om den vogna har jeg. Jeg ser at jeg kan virke hysterisk ;-)

Takk for tips.

Nå har jeg vært å kjøpt meg en fin "ny" brukt Teutonia S3. Er veldig fornøyd!

I dag har vi vært ute i sola på den første trilleturen, og er spesielt fornøyd med funksjonen at det går ann å åpne kalsjen.

Så flott c",).

Jeg er også veldig godt fornøyd med vogna vår, deilig med roterbart forhjul.

Annonse

Mine meninger er sterke, men dog alltid riktige ;-).

Vogna er tøff og sikkert super å trille, men det faste fotbrettet ødelegger absolutt alt det fine og verre til. Såh! Takke meg til stygge Teutoniaer c",).

Pfff....

Har du sett at jeg har oppdatert reisesidene med ettårsbilder? Og skulle ikke jeg fått noen ferske av småtten?

Jeg er ikke overbevist. Jeg er faktisk så langt fra å være overbevist at jeg ikke ville brukt en oth som fast vogn om jeg fikk den gratis.

Såpass sterke meninger om den vogna har jeg. Jeg ser at jeg kan virke hysterisk ;-)

Så får vi enes om å uenes :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...