Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har bestemt å sterilisere meg ifm mitt tredje keisersnitt. Gynekologen anbefalte meg det etter det 2.keisersnittet ifm forebygging evt senere fysiske plager. Selv om jeg egentlig ikke er i tvil, vil jeg gjerne høre fra dere som har sterilisert dere om hvordan det har vært etterpå; mensen, sexlysten osv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/277200-utenom-temasterilisering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mensen ble helt normal for meg, mer stabil enn før faktisk. Sexlysten har gått rett i taket! :o) Kroppen er jo helt fri for kunstig hormonpåvirkning og de naturlige hormonene i syklusen får flyte fritt.

Selve inngrepet er fort gjort og jeg har ikke angret ett sekund!

Jeg merker absolutt ingen forskjell. Jeg brukte ikke hormonprevensjon tidligere, så jeg har ikke gjort noen andre forandringer enn selve inngrepet.

Jeg har kanskje fått _litt_ mindre mensblødninger, men jeg er såpass gammel at dette kan ha andre årsaker.

Har aldri angret, alt har vært helt ukomplisert.

Ingen forskjell - det er jo bare egglederne som blir kuttet, det skjer jo ikke noe med hormonene.

Men mange går jo på hormonprevensjon på forhånd, som jeg, og vil oppleve en kropp fri for slike påvirkninger etterpå. :o) For min del gjorde det at sexlysten gikk rett i været.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...