Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

At TW er homo har jeg hørt lenge. :) Hva er problemet? Tror de barna blir homo av å se en lilla figur med veske? Herregud da...

Skal vi skjerme barna fra alle som ikke er helt som oss da? Ikke noe problem om denne figuren er homo for meg, men håper aldri sønnen min vil se på det - for jeg synes de er superteite hele gjengen.

Jeg har da "alltid" visst at Tinky Winky var homse - og trodde det var alment kjent? Det går jo frem av hele hans atferd.

Men hvorfor er det noe å reagere på, det gjør jo serien bare mer spiselig, etter min mening?

De er jo kjempesøte hele gjengen :) Synes selv at det blir litt dumt å si sånt om han og vesken. De er bare noen småtroll (tubbiene). Skal liksom smågutter i dag ikke få leke med jenteting uten at de skal bli "stemplet" som homo? Ellers har jeg ikke noen innvendinger ;)

Annonse

Jeg har også hørt om dette, men bryr meg ikke. Ungene bryr seg da ikke - hvorfor skulle vi?

Jeg synes noen ganger at folk henger seg opp i mere enn nødvendig :) Lille tinky winky er da i lekeperioden. Vi må jo kunne la ungene våre leke med både gutteting og jenteting uten å få en legningstittel? :)

At TW er homo har jeg hørt lenge. :) Hva er problemet? Tror de barna blir homo av å se en lilla figur med veske? Herregud da...

Skal vi skjerme barna fra alle som ikke er helt som oss da? Ikke noe problem om denne figuren er homo for meg, men håper aldri sønnen min vil se på det - for jeg synes de er superteite hele gjengen.

hehe, ung til å finne ut av legningen sin da vil jeg si :)

Jeg synes noen ganger at folk henger seg opp i mere enn nødvendig :) Lille tinky winky er da i lekeperioden. Vi må jo kunne la ungene våre leke med både gutteting og jenteting uten å få en legningstittel? :)

Jeg kjente en gutt som ville gå med skjørt hele tiden. Familien var attpåtil muslimer, men de bekymret seg ikke nevneverdig. Han vokste det av seg.

jah, jeg får rydde bort bilene som jenta mi leker med.... tulla!! :)

Det er i grunn litt merkelig. Det er få som reagerer når jenter vil leke med biler, men å leke med dukker er ikke helt legitimt for gutter, selv om det forventes at menn tar seg like mye av barna sine som mødrene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...