Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest prust

Vi var og så den i vinterferien med våre tre barn på 3, 5,5 og 8 år. Alle syntes den var kjembebra - men minstejenta sovnet halvveis ut i filmen....

Et barn like bak oss hylskreik store deler av filmen, men jeg tror han var litt mindre.

Hvis gutten din er en moden 3,5 åring, er sikkert den filmen kjempeflott for ham!

Jeg hadde med min 3-åring på denne filmen, han likte den godt. Fulgte med fra start til slutt, selv om det var litt i overkant spennende innimellom... Det var første gang han var på kino.

Takk for svar. Det blir andre gang han er på kino, forrige gang ville han gå etter ca. 20 minutter ... Men tror vi satser på "Elias".

Vi var og så den i vinterferien med våre tre barn på 3, 5,5 og 8 år. Alle syntes den var kjembebra - men minstejenta sovnet halvveis ut i filmen....

Et barn like bak oss hylskreik store deler av filmen, men jeg tror han var litt mindre.

Hvis gutten din er en moden 3,5 åring, er sikkert den filmen kjempeflott for ham!

Høres lovende ut. Han kjenner ikke Elias-universet så godt, derfor kan det kanskje være vanskeligere å holde på konsentrasjonen. Men vi gjør et forsøk.

Annonse

Jenta mi som ble 3 år i februar, var å så Elias på kino for en god stund siden. Hun fulgte med hele tiden, og la ikke merke til noe annet.. Mens søskenbarnet på 2 år gikk lei etter en stund..

Tror det passer bra for de på 3:)

Takk skal du ha. Håper min pode også klarer å holde konsentrasjonen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...