Gå til innhold

Barnefestival på festningen til helgen?

Anbefalte innlegg

jeg så en plakat et eller annet sted der det sto noe om barnefestival på Akershus festning nå til helgen... Noen som vet noe mer? Evt. har en link? Har søkt (på google og oslopuls) men finner ikke DEN festivalen.. har jeg kanskje bare blingsa? Jeg så da det sto..? Noen som kan hjelpe? :)

Fortsetter under...

Gjest Persille

Joda - det er nå til helgen, starter fredag kl 17 og varer til søndag kl 18. Lørdag er det fra 10 -20 tror jeg om jeg ikke husker feil.

Det er litt forskjellig underholdning ettersom jeg husker? Sirkus, teater, dukketeater, ballett, konserter, barnetv-greier, isbilen, garden kommer. Tror bilaget lå i Aftenposten, så det kan jo hende du finner noe på deres sider?

Skjønte du ikke av deg selv at festivalen heter Kong Leon, altså? :-))

http://www.kongleon.no/

Uff, for en idiot jeg er da som ikke skjønte at den het det! *klasker panne* :) Hehe...

Takker for linken.. Da blir det full rulle i helga, får bare håpe regnet gir seg da..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...