Gå til innhold

Da er alle tusjer konfiskert!

Anbefalte innlegg

Etter å ha funnet en rosa- og lillaprikkete unge i senga, og sengegavlen dekorert med navnet på synderen i store rosa bokstaver, er herved alle tusjer konfiskert på ubestemt tid.

Basta!

(her hjelper det ikke med tårer og lovnad om bot og bedring...)

Når _kan_ de egentlig få ha tusjer uten å gå amok? Hadde aldri dette problemet med guttungen *sukk*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/277286-da-er-alle-tusjer-konfiskert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi konfiskerte også tusjer etter at jentene hadde brukt en stille stund på badet til å dekorerer hverandre i ansikt, på hender, mage og rygg med tusjer. Dette oppdaget vi 5 minutter før vi skulle på konsert i kirken...

Det ble en hardhendt skrubbing med Zalo på jentene, og konfiskering av tusjene. Husker ikke helt hvor lenge de ble borte - tusjene. Nå er jentene 6 og 7 og kan trygt omgås tusjer :)

Hehe, jeg har en slik en gående her for tida, men ikke søren om jeg tar fra ham tusjene når han har så stor glede av dem:

http://tinyurl.com/2s7j73

(på bildet ser du ikke stripene i nakken, på underarmene og de to prikkene på hvert kne og fotrygg ;) ). I dag så han hakket verre ut, så jeg lempet ham i badekaret en halvtimes tid. Da han hadde fått på seg pysjen skulle han bare fargelegge én eneste tegning (vær så snill, mamma) før sengetid - gjett hvordan det sovende tegnemonsteret ser ut nå. :D

Kjøpe vannløselige tusjer, vet du! ;) Penols tjukke (malekatt?) er topp.

Annonse

Hehe, jeg har en slik en gående her for tida, men ikke søren om jeg tar fra ham tusjene når han har så stor glede av dem:

http://tinyurl.com/2s7j73

(på bildet ser du ikke stripene i nakken, på underarmene og de to prikkene på hvert kne og fotrygg ;) ). I dag så han hakket verre ut, så jeg lempet ham i badekaret en halvtimes tid. Da han hadde fått på seg pysjen skulle han bare fargelegge én eneste tegning (vær så snill, mamma) før sengetid - gjett hvordan det sovende tegnemonsteret ser ut nå. :D

Kjøpe vannløselige tusjer, vet du! ;) Penols tjukke (malekatt?) er topp.

*knegg* :-)

*Hehe* Mine var vel 4 og 6 da de dekorerte kjøkkenbordet. Heldigvis var tusjen vannløselig....

Hvis du ikke får det av så prøv med de hvite svampene fra swiffer eller andre produsenter - de tar ALT!

Så heldig du har vært med de swiffer svampene da.

De har ALDRI hjulpet meg- :-(

Tinkebøtta

Her hjemme hadde vi ny sofa.

Merk at jeg skriver HADDE.

Den var 3 uker gammel, kremhvit og lekker inntil minsten fant svart sprittusj - en søndagsmorgen vi voksne snek oss til å sove en halvtime ekstra.

Det arbeidet han gjorde den morgenen var ikke diskret, det kan jeg love - han gjorde som unger pleier å få beskjed om - fylle farge helt ut til kantene!

Tusj og småbarn hører ikke sammen nei

Så heldig du har vært med de swiffer svampene da.

De har ALDRI hjulpet meg- :-(

Jeg har brukt både swiffer sine og 3m (?) sine og de er suverene! Søstra min fjernet rød tusj (vet ikke om det var sprittusj) fra parketten og barnestolen helt uten problemer.

Jeg har brukt både swiffer sine og 3m (?) sine og de er suverene! Søstra min fjernet rød tusj (vet ikke om det var sprittusj) fra parketten og barnestolen helt uten problemer.

Synes jeg har fått vekk utrolig mye rart ved å bruke våtservietter, jeg. Mulig fordi det er olje i dem?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...