Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Send en mail til bufetat sør. Mailadressen finner du på bufetat.no Det gjorde jeg og spurte etter gjennomsnittlig behandlingstid hos region midt, og de har bare 34 dager :-) Fikk svar i løpet av en arbeidsdag

Jeg jobber med adopsjon,og har tett samarbeid med Bufetat sør. Jeg snakket med dem senest i går, fordi det går litt sent i fht et av mine par...Og de sa at ventetid pr nå er ca 3-4 mndr. ALTfor lenge etter min mening, men sånn var det.

Hadde et par jeg sendte inn sos.rapporten for - og de fikk gjennomslag hos bufetat sør nå - ganske nøyaktig 3 og en halv måned etter innsendt rapport :/

men ring og hør, det varierer stadig. Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/277353-bufetat-s%C3%B8r/#findComment-2242630
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...