Gjest sommerfugl22 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg har opplevd at en venninne av meg har sveket meg,og jeg skal kutte henne ut, da det var såpass ille for min del. Dette har jeg nå fortalt de andre jentene i gjengen. (De forstod godt at jeg ble skuffet og lei meg, men det virker likevel som om de velger å ikke støte henne bort.) Jeg skal også si at jeg dessverre ikke klarer å omgåes henne i det hele tatt lenger, og det vil da bety at når en av jenten skal be oss alle, så komme ikke jeg om de ber henne. Dette er i utgangspunktet venninner av meg, og hun som har sveket meg har blitt ganske godt kjent med de etterhvert, og de har da så klart også ett vennskap med henne. Dette mener jeg de andre bare må respektere, men jeg regner med at de kommer til å prøve å megle osv for rett å slett å selv ikke komme i en vanskelig situasjon. Noen som kjenner seg igjen i slike dilemmaer som dette? (Dette er jo en sak mellom min venninne og meg, men jeg vil aldri klare å ha det noe morro med de andre når hun er tilstedet...) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/277396-venninnetr%C3%B8bbel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agb87 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Du kan ikke kreve at dine venner skal kutte ut henne bare fordi du gjør det. Du har tatt ditt valg og de har tatt sitt - og det må du respektere. Du er selvfølgelig i din fulle rett til å unngå henne så mye du bare vil, men hvis dette hindrer deg i å treffe de andre vennene dine så går det BARE ut over deg selv! Hvis du tror dette er en måte "å straffe" vennene dine på / eksvennina di på, så tar du feil. De kommer ikke til å sitte hele kvelden å ha dårlig samvittighet fordi du ikke kommer, det er jo ditt eget valg at du ikke ville komme . Jeg vet at det kan virke vanskelig og umulig å være i samme rom som henne nå, men hvis du bare biter tenna sammen og gjør det noen ganger, så blir det bedre etterhvert! Og det er ikke bare noe jeg sier.Lykke til videre! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/277396-venninnetr%C3%B8bbel/#findComment-2258441 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.