Gå til innhold

Er dere med på Facebook..?

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke med der og etter den siste tids medieoppslag så er jeg veldig glad for at jeg ikke har gjort det også. Har mer enn nok med dol jeg. :o)

Jeg er der, og har funnet endel gamle kjente derinne.

Jeg synes det er moro, har fått kontakt med russevenner, og venninner fra barneskolen...

Jeg flyttet mye som barn, så det er spennende å kikke på grupper for de stedene jeg har bodd og de skolene jeg har gått på.

Fortsetter under...

Gjest Heksia

Jeg er ikke med der og etter den siste tids medieoppslag så er jeg veldig glad for at jeg ikke har gjort det også. Har mer enn nok med dol jeg. :o)

Det er sikkert fornuftig av deg å ikke registrere deg der....du har vel blitt litt outet her inne, så noen (du hadde jo egen stalker, hadde du ikke? ) hadde antageligvis vevd videre på det...

Det er sikkert fornuftig av deg å ikke registrere deg der....du har vel blitt litt outet her inne, så noen (du hadde jo egen stalker, hadde du ikke? ) hadde antageligvis vevd videre på det...

Jepp, jeg har hatt min egen stalker ja, men jeg tror fremdeles ikke at noen "uvedkommende" her inne vet hvem jeg egentlig er. :o) Jeg har tross alt byttet både navn og adresse siden jeg en gang i tiden ble offentliggjort.

Jepp, jeg har hatt min egen stalker ja, men jeg tror fremdeles ikke at noen "uvedkommende" her inne vet hvem jeg egentlig er. :o) Jeg har tross alt byttet både navn og adresse siden jeg en gang i tiden ble offentliggjort.

Hmm............stalker........hva er det?

Om det oversettes fra engelsk ser jeg jo hva det betyr, men hva betyr en egen stalker i nettverdenen?

Mvh en lurende

Hmm............stalker........hva er det?

Om det oversettes fra engelsk ser jeg jo hva det betyr, men hva betyr en egen stalker i nettverdenen?

Mvh en lurende

En stalker er en forfølger, gjerne en som legger ut detaljer om deg som vedkommende har samlet opp om deg over tid, sånn at det kan virke som om vedkommende vet hvem du er. Om man overser dem slutter de som regel, uten respons er det jo ikke noe morsomt å være slem.

Annonse

Gjest prust

En stalker er en forfølger, gjerne en som legger ut detaljer om deg som vedkommende har samlet opp om deg over tid, sånn at det kan virke som om vedkommende vet hvem du er. Om man overser dem slutter de som regel, uten respons er det jo ikke noe morsomt å være slem.

Uff, husker for et år siden eller to - det var en som var skikkelig ekkel mot deg, Lillemus!

Tror det er riktig måte å ta slike på - å ikke gi dem respons!

Uff, husker for et år siden eller to - det var en som var skikkelig ekkel mot deg, Lillemus!

Tror det er riktig måte å ta slike på - å ikke gi dem respons!

Å ja, jeg har hatt min del her inne. :o) Jeg droppet all respons til vedkommende og flere her inne + webbis var veldig på vakt og fikk alt slettet så fort vedkommende var ute så det gikk ganske fort over. :o) Dere er snille assa! :o)

Men det var ikke noe moro nei.

Gjest Heksia

Sorry, Lillemus.... Ikke stol på at ikke folk husker hva du heter/het/klarer å finne fram. Av en eller annen grunn husket jeg nok til å "finne deg"... Men jeg skal ikke si hvordan/hva/hvor - og heller ikke bruke det til noe.

Sorry, Lillemus.... Ikke stol på at ikke folk husker hva du heter/het/klarer å finne fram. Av en eller annen grunn husket jeg nok til å "finne deg"... Men jeg skal ikke si hvordan/hva/hvor - og heller ikke bruke det til noe.

Her inne er det bare noen få kjente som vet mitt nåværende etternavn så det er jeg temmelig trygg på. :o) Men skulle noen annen slumpe til å vite det så regner jeg med at de er som deg, hva i all verden skulle de vinne på å henge meg ut?

Annonse

Gjest Heksia

Her inne er det bare noen få kjente som vet mitt nåværende etternavn så det er jeg temmelig trygg på. :o) Men skulle noen annen slumpe til å vite det så regner jeg med at de er som deg, hva i all verden skulle de vinne på å henge meg ut?

Nei,- vi får satse på det - at ingen gidder ;-)

Jeg skal i alle fall ikke. Men det er vanskelig å glemme på kommando :-) Og jeg aner virkelig ikke hvorfor jeg husket så godt hva du het....

Nei,- vi får satse på det - at ingen gidder ;-)

Jeg skal i alle fall ikke. Men det er vanskelig å glemme på kommando :-) Og jeg aner virkelig ikke hvorfor jeg husket så godt hva du het....

Men som sagt - jeg har byttet navn siden dengang så du finner meg ikke på det gamle navnet lenger. :o)

Gjest Heksia

Men som sagt - jeg har byttet navn siden dengang så du finner meg ikke på det gamle navnet lenger. :o)

Jeg vet det :) Men om du søker litt på det gamle finner man fort det nye også, skjønner du :(

Hva må til for å overbevise deg? Du får spørre meg om...et eller annet...Denx'te bokstaven/sifferet i navnet, eller adressen eller telefonnummeret?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...