Gå til innhold

Snuppa har fått sin første løse tann!!

Anbefalte innlegg

teletubbies

I går var det stor jubel her i huset. Snuppa vår på 5 år var hos tannlegen igår, ho setter seg ned i tannlege stolen og gaper opp. Tannlegen begynner å sjekke tennene hennes, da han plutselig sier: "Her er det ei VELDIG løs tann". Snuppa fikk veldig store øyer og sier: "Har jeg ei løs tann, mamma". Jeg går bort å ser, og joda, der er det en VELDIG løs tann. Ho har ikke merka noe sjøl, og jeg har ikke tenkt noe på å sjekke. Vi har pussa tenner og enda ikke sett eller merka noe.

Snuppa ble veldig stolt, og hun måtte vise ALLE den løse tanna si.

Blir nok like mye jubel når tanna detter ut og tannfeen kommer!

Fortsetter under...

Det er en stooor dag når den første løstanna oppdages, og enda større når den endelig faller ut :)

Her venter mellomste veeeeldig på sin første løstann. Storesøster hadde mistet 2 når hun var like gammel, så det føles veldig urettferdig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...