Gå til innhold

Gulhvit væske fra penis (4 år)

Anbefalte innlegg

Har i kveld dusjet min 4-åring og da så jeg at penis så litt større ut på den ene siden. Etter å ha tørket han satte vi oss i sofaen og da så jeg at det kom en gulhvit væske ut av penis og når jeg klemte på den kom det enda mer. Hva kan dette være og burde jeg kontakte lege???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/277741-gulhvit-v%C3%A6ske-fra-penis-4-%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sønnen min hadde dette da han var 4 år og vi var på campingferie på Gol. Vi reiste på legevakta. Masse styr med tre små unger, ukjent sted og alt. Av legen fikk vi en litt stor sprøyte, og så skulle vi sprøyte klorhexidin inn i penis. Da rant det ut mer slikt puss. Dette gjorde vi ca. 3 ganger daglig i noen dager, og så ble han helt bra igjen. Legen bad oss om å oppsøke fastlegen når vi kom hjem fordi problemet kunne skyldes for trang forhud. Fastlegen så på penis, men fant ikke noe galt med den. Hun sa at dette var ganske vanlig for små gutter. Når vi snakket om dette med tante, fant vi ut at et av søskenbarna til sønnen vår også hadde dette når han var liten. Jeg kan derfor trøste deg med at det ikke er noe farlig, men jeg ville tatt kontakt med fastlegen i morgen. Lykke til!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...