jubalong70 Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Gratulerer så hjerteligst! Ikke sant det er rart når ens lillebror blir pappa? Det syntes jeg også da min lillebror ble pappa for litt over 1 år siden. Fremdeles synes jeg det er litt rart at han har blitt "voksen". 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Skrevet 4. juni 2007 Gratulerer så hjerteligst! Ikke sant det er rart når ens lillebror blir pappa? Det syntes jeg også da min lillebror ble pappa for litt over 1 år siden. Fremdeles synes jeg det er litt rart at han har blitt "voksen". Veldig rart, veldig spennende og veldig hyggelig. 0 Siter
simane Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Gratulerer som tante!!!! Det er stor stas å være tante, I promise!!! 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Gratulerer med tante-tilværelsen!!! Forstår at du nesten ikke kan vente til i morgen hehe, men i disse mms tider, så får du kanskje en smugtitt?? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Skrevet 4. juni 2007 Gratulerer med tante-tilværelsen!!! Forstår at du nesten ikke kan vente til i morgen hehe, men i disse mms tider, så får du kanskje en smugtitt?? Jeg har hinta frampå om mms-bilde, men jeg tror de vil være litt i fred i dag, for amminga går visst ikke så greit. Satser på at jeg får se han tidsnok. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Skrevet 4. juni 2007 Gratulerer som tante!!!! Det er stor stas å være tante, I promise!!! Tusen takkk 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Gratulerer så mye! Det er stas med nye familiemedlemmer 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Gratulerer så mye som tante. Barna dine er vel også fornøyd nå da, som har fått et søskenbarn? Kos deg med din lille nevø. Fire av barna jeg er tante til bor så langt unna, at jeg dessverre bare ser dem 1-2 ganger i året. Men så har jeg en ikke så langt unna da, så han koser jeg meg med når vi har anledning. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Gratulererer! Det er kjempeflott å bli tante :-) Jeg er tante til fem - to har jeg opplevd fødselen til, tre er blitt inngiftet. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Tante til åtte?! Gurimalla! Så heldig du er Dette er mitt aller første tantebarn, asså. Jeg fikk mitt aller første tantebarn for snart ni år siden og så har det kommet i snitt nesten ett barn i året. Minsten er nå ett år gammel og det begynner å dabbe av;) Jeg vil muligens få ett tantebarn til om et år eller to, ellers er det nok stopp nå 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Skrevet 5. juni 2007 Gratulerer så mye som tante. Barna dine er vel også fornøyd nå da, som har fått et søskenbarn? Kos deg med din lille nevø. Fire av barna jeg er tante til bor så langt unna, at jeg dessverre bare ser dem 1-2 ganger i året. Men så har jeg en ikke så langt unna da, så han koser jeg meg med når vi har anledning. Takk! Ungene var veldig fornøyde med at fetter'n endelig kom. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Skrevet 5. juni 2007 Gratulererer! Det er kjempeflott å bli tante :-) Jeg er tante til fem - to har jeg opplevd fødselen til, tre er blitt inngiftet. Takk prust 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Skrevet 5. juni 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1180987965' post='3623048] Gratulerer så mye! Det er stas med nye familiemedlemmer Jaaaa! Det er kjempestas! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.