Gjest mania Skrevet 21. mai 2001 Del Skrevet 21. mai 2001 Var hos legen i dag,fikk nærmest ordre om å slutte å røyke,lurte bare på om det er veldig skadelig for meg(med anoreksi) å røyke(?)... Legen sa at jeg var for tynn og at alle andre,hvem nå det er,ville vært enig med han.Jeg synes jeg er ALT for feit,kan nærmest føle at fettet legger seg på meg når jeg spiser et eple.Senere i dag,var jeg med veninna mi med noen venner av henne som aldri før har sett meg-de hadde kommentert hvor tynn jeg er.Jeg KLARER ikke fatte hvordan de kan si det,det er jo absurd,men det føles som om verden driver et komplott mot meg-men hvorfor??????? Skal til psykologen i morgen,sist gang jeg var der spurte jeg om jeg kunne få et nytt hode...det hadde vært en lettelse-men slike drømmer går blir aldri virkelighet desverre-mitt liv er dømt til å gå nedover,om et par år er jeg vel steril,har benskjørhet og lungekreft hvis ikke noe drastisk skjer med det tullete hodet mitt snart. Masse klemmer til alle der ute,tenker på dere og sender all styrke og tankekraft for at dere skal få det mye,mye bedre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/27777-r%C3%B8yking-forvirra/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Celina Skrevet 22. mai 2001 Del Skrevet 22. mai 2001 Hmm mania, tror du virkelig folk gidder å organisere en sammensvergelse mot deg, og fortelle deg at du er tynn hvis det bare var en løgn? Helt ærlig tror du det? Det tror ikke jeg. Ukjente folk ville heller ikke giddet å kaste bort tiden sin på å slenge ut den typen løgner. Nei, du er nok tynn. Det vanskelige er nok bare å innse det! Tror heller ikke at noens liv er dømt til å gå nedover. Det er du selv som dømmer og bestemmer. Ingen kan leve livet for deg. DU tar dine egne valg og avgjørelser, og selv om du nå har gjort en feil i livet ditt, går det an å snu, ...tror jeg. Det betyr ikke at du er steril og har kreft og benskjørhet og hva mer... Angående røyking har du vel hørt før at det er farlig!? Men det er også et valg du har tatt i livet ditt, som også går an å rette på. Røyker ikke selv, men har hørt at det er dødsvansklig å slutte, men kanskje det er verdt et forsøk å prøve å slutte? Du utsetter deg selv tross alt for enda flere skader ved å røyke! Sender deg en stooor klem, og ønsker deg lykke til fremover!!! Kos 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/27777-r%C3%B8yking-forvirra/#findComment-113006 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laila Sundgot Schneider, Lege Skrevet 23. mai 2001 Del Skrevet 23. mai 2001 Kjære mania! Røyking vet vi er skadelig uansett om du har spiseforstyrrelse eller ikke. Jeg ser det som riktig at legen din advarer deg mot å røyke pga helseskader. Når det gjelder hvor tynn du er eller ikke kan jeg ikke si noe om det,- men mange som sliter med spiseforstyrrelser har selv vanskelig for å se, skjønne, forstå, innse at de er tynne. Det er ofte omverdenen som først reagerer. Da andre kommenterer din tynnhet kan det nok være at du skal prøve å spørre deg selv hvilke grenser du har for det å være tynn/tjukk. Håper dette er tema som du kan snakke med din psykolog om, lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/27777-r%C3%B8yking-forvirra/#findComment-113361 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.