Gumman Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Oj oj - ikke rart det blir krig i verden... http://www.nettavisen.no/ioslo/article1093025.ece 0 Siter
laban Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 * fnis * Kanskje ikke så pent å le, det er jo egentlig tragisk. Saken minner meg om en sketsj som Hege Skøyen og Kjersti Holmen (tror jeg) hadde, som handlet om to småbarnsmødre i ellevilt konkurranseforhold. 0 Siter
linko Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Er det virkelig mulig...? lurer på hva som egentlig var grunnen... 0 Siter
Mirabell Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Er det virkelig mulig...? lurer på hva som egentlig var grunnen... Jeg leser litt mellom linjene at den ene mora har angrepet den andre. Hun som blødde fra leppa har slått tilbake i selvforsvar. Det tror jeg mange hadde gjort, man kan fort bli litt amper og i forsvarsposisjon av å få seg en på tygga... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Bokstavelig talt eksemplariske mødre... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Tragikomisk - synes jeg ser det for meg *hehe* 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Er det virkelig mulig...? lurer på hva som egentlig var grunnen... Var det ikke fordi guttene di sine sloss dagen før? Ja det kan jo ligge nioe dypere også. F.eks ikke liker trynet på hverandre fra før..... Ja det er heeelt ufattelig, åsså i barnehagen liksom! 0 Siter
Mandolaika Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Huff da, tipper det ligger noe mer alvorlig bak her, enn kun én episode hvor sønnene deres har sloss. Ligger det ikke noe mer bak enn det, så er begge mødrene jaggu meg spik spenna gærne. 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Eplet faller ikke langt ifra stammen.... 0 Siter
cec5 Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Tenk dere hvor sjokkert de ansatte i bhg må ha blitt, hehe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.