Gå til innhold

Min store fine 5 åring....

Anbefalte innlegg

Gjest efoll

....har vært på førskoledag i dag. Og det tok på, skal jeg si dere. slitsomt å konsentrere seg, og med alle nervene og forventningene i helspenn! Han ble med meg på jobben etterpå, og da sovnet han på gulvet på kontoret mitt ;) Veldig varm og sliten og fornøyd.

Det er så merkelig å snart bare ha skolebarn! En epoke tar slutt, og nye utfordringer venter. Slutte i barnehagen også....Men er det vanlig å gi barnehagen noe når han slutter? Han har jo hatt noen gode år der. Hva settes det mest pris på? En leke el.l. til barnehagen? Eller gave til de ansatte?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/277992-min-store-fine-5-%C3%A5ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har vår skolestarter vært på sin tredje førskoledag - og det er like stort hver gang!

Jeg husker hvordan jeg følte det når storesøster skulle begynne på skolen. Det var så utrolig rart, hun var jo så lita. (Hun har bursdag i desember.)

Nå har det gått kjempebra, og jeg føler meg litt mer erfaren nå som andremann skal i gang.

Hos oss er det vanlig å gi barnehagen en farvel-gave når barnet slutter i barnehagen.

Da storesøster sluttet kjøpte jeg en Kaptein Sabeltann-sangbok. Den har visst blitt brukt i filler i følge henne som nå skal begynne på skolen :)

Jeg vet ikke helt hva jeg skal kjøpe til dem i år. Det er vel en viss sjans for at det blir en bok eller en CD/lydbok.

Det ble ikke kjøpt noe fra oss da Poden sluttet, vi hadde jo fremdeles Snuppa der, men da hun sluttet tok pappan helt av og kjøpte en gedigen pakke med forskjellige bøker til 1500,-... Flere sangbøker og andre bøker som Snuppa var med og plukket ut - de fikk nesten ikke takket oss nok! :o)

Jeg synes det var _litt_ i overkant, men han er bare sånn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...