Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sønnen min blir 7 år i september. Han er 128 cm høy og 30,4 kg.

Hvor stor er din snart 7 åring?

Han har vært småspist i vinter, blitt bedre nå. Vi har "mast" på han at han må spise mer hvis han vil bli stor og sterk *ler*. Jeg ble ganske overrasket over at han veide såpass mye (vi har akkurat kjøpt baderomsvekt).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/278056-hvor-stor-67-%C3%A5ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Frøkna mi - som riktignok bare blir 6 år til høsten - var på førskoleundersøkelse for noen dager siden. Vitale mål; 108 cm og 15,5 kg.

Ikke store jenta - men frisk og full av fart.

Og så er det noe som sier:

At ingen er så lang at de aldri må tøye seg - og ingen er så lav at de aldri må bøye seg :o)

...jammen stor forskjell på ungene.

Han var stor da han ble født og har vært stor hele tiden. Han ble veid sist i mars 2006 (var da 5,5 år). Da var han 23,5 kg. Jeg synes han har lagt mye på seg siden da. Men det er sikkert normalt. Skal altså ikke mase mer om den spisinga, hehe.

Har sett på klærne at ungen har vokst grassat. En annen ting med klær er at nå sliter han hull i buksene og joggeskoene. Før vokste han bare ut av dem. Jaja, artig når ungene blir større (og dyrere *sukk*).

Jeg tror du har lagt ut denne linken før. Jeg har iallefall lagret den før engang på mine favoritter:-)

Jge har også lagret den på favoritter - etter å ha sett den her på dol! ;-)

Og du har helt rett i at det er forskjell på ungene! Høyde, vekt, og ikke minst skostørrelse! *S*

Når husets 10-åring har gjester, og det ligger en haug med sjo i gangen, er det alt fra str 34 til 39 som ligger der! ;-)

Jeg veide han forresten i morges for å sjekke vekt i forhold til redningsvest, og han var 32,8 kg med pysj på, så han er en temmelig smal fyr på sine ca 146-147 cm....;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...