Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest efoll

Min snart 6 åring veier 25 kilo, eller litt mer, og jeg synes han er lubben. Magen er god og rundt, og i forhold til sine jevnaldrende er han stor. Ikke tjukk, men litt lubben :) Ganske lang også. Vi må begrense han når det gjelder snop, is kaker etc, der er han fullstendig ustoppelig! sunn mat får han så mye han vil ha av. Vi har et veldig avslappet forhold til mat (innenfor visse grenser), men prøver å holde det så sundt vi klarer. Men grønnsaker er jo ingen favoritt, da. Dessverre....

8 åringen min er mye slankere, men høy. Hun bruker str.9 eller 10 i klær, så jeg tipper hun er mellom 130 og 140 ca høy. Hun veier ikke så mye mer enn enn broren, tror jeg. Kanskje rundt 30/33 kg? Ren gjetning!

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...